Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Spowalniacz - pomoc w "oczyszczeniu" SMA

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 marcin325

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 14.03.2012 21:04

Mam problem.
SMA klasy Spowalniacz: http://amxx.pl/topic...sa-spowalniacz/ przerobilem:
- dodajac umiejetnosc "oszalamiania" ( z innej klasy) i to dziala dobrze
- usunolem ladowanie mocy na nozu, zeby bylo wlaczane caly czas

I wlasnie nie wiem czy nie zostawilem czegos niepotrzebnego w kodzie dlatego proszę o zajrzenie i poprawienie SMA:


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

////////////
#define nazwa "Zawodowiec"
#define opis ":)"
#define bronie (1<<CSW_SG552)
#define zdrowie 10
#define kondycja 20
#define wytrzymalosc 15
#define inteligencja 10

new bool:moc_zaladowana[33];
new bool:ma_klase[33];
new bool:spowolnij[33];
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1,0", "QTM. Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")

register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_uzyc[id] = 1
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_uzyc[id] = 0;
}
public CurWeapon(id)
{
if(spowolnij[id]) set_pev(id, pev_maxspeed, pev(id, pev_maxspeed)*0.5);

}

public ResetHUD(id)
{
moc_zaladowana[id] = false;
spowolnij[id] = false;
if(ma_klase[id] == true) {
ilosc_uzyc[id] = 1;
}
}
#define TASK_ZATRUCIE 64000

public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker)) return;
spowolnij[id] = true;
set_pev(id, pev_maxspeed, pev(id, pev_maxspeed)*0.5);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc_uzyc[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;

get_user_aiming(id, ofiara, body);

if(!ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;

if(is_user_alive(ofiara)){

if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

if(oszolomienie[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_uzyc[id]--;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.22, 0.34, 0, 3.0, 12.0)
show_hudmessage(ofiara, "Zostales oszolomiony przez wroga!")


przekrec_ekran(id, ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;

}
public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
for(new j = 0;j<6;j++)
{
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
}
}



Za pomoc oczywiscie dam + :)

Z tego co widze kazda klasa ma spowolnienie na moim SMA...
proszę jeszcze raz o pomoc w ogarnieciu :)

Użytkownik marcin325 edytował ten post 14.03.2012 20:15

  • +
  • -
  • 0

#2 marcin325

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 15.03.2012 16:55

Wyskakuje mi blad zwiazany z tym:
show_hudmessage(ofiara, "Zostales oszolomiony przez wroga!")


Pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych