1. Chodzi mi o funkcje na dodawanie HP.
Dokładniej - Mam postać ze skillem ( np. ) Leczenie, po użyciu skilla dodaje ( np. ) 10 hp
Ktoś mnie uderzył z 200 spadło na 150 ( HP oczywiście )
Użyłem skilla mam 160, drugie użycie 170, trzecie 180...
I chodzi mi o funkcje na dodawanie hp, bo :
set_user_health(id, 10)
To zmienia mi z 200 hp na 10 a ja chce aby co użycie dodawało +10 hp
Chodzi mi tylko o funkcje coś ala:
set_user_health(id, 10)
2. Da się jakoś dać wartość w "%"
Np. tu:
set_user_health(id, 10)
10 na %
3. Funkcja na 2x większe obrażenia z KAŻDEJ broni.
Na razie tylko, z góry Dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukałem ale nie mogłem znaleźć - Funkcje.
Temat rozp.
tosiek1296
, 14.03.2012 18:49
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.03.2012 18:49
#2
Napisano 14.03.2012 19:08
#4
Napisano 14.03.2012 19:24
Dark, ten link co mu podałeś to będzie do numeru 3
a 2:
a 2:
set_user_health(id, get_user_health(id)+floatround(get_user_health(id)/100 * 15)) // to będzie w procentach, 15 to 15%
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 14.03.2012 19:28
#5
Napisano 15.03.2012 16:03
Dzięki za pomoc <3
Jeszcze takie małe pytanko, co do tego:
set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
Bo gdy mam pełne hp ( np. 190 ) to gdy się leczę to bez końca ( wczoraj osiągnąłem 1200 hp )
Jak zrobić by zależnie od lv ( bo to lv zależy od ilości HP ) hp ładowało się na max ale ograniczonej ilości czyli np. 150?
Jeszcze takie małe pytanko, co do tego:
set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
Bo gdy mam pełne hp ( np. 190 ) to gdy się leczę to bez końca ( wczoraj osiągnąłem 1200 hp )
Jak zrobić by zależnie od lv ( bo to lv zależy od ilości HP ) hp ładowało się na max ale ograniczonej ilości czyli np. 150?
#6
Napisano 15.03.2012 16:05
Możesz sprawdzać ilość hp gracza przed dodaniem :
if(get_user_health(id) < 150) { set_user_health(id, get_user_health(id)+10) }
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych