Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nie dodaje stat co LVL

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Chmielik

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:153
  • GG:
  • Lokalizacja:PgW
Offline

Napisano 13.03.2012 19:28

Witam. Mam kilka nowych statystyk w CODzie, ale gdy dam opcję "Dodaj wszystko w DMG" zamiast odjąć 900 pkt (to jest max w DMG) to zabiera koło 4000, po czym przestaje dodawać pkt co lvl (po wpisaniu /reset odnawia wszystkie pkt)
Nie wie ktoś gdzie jest błąd?



public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new Invi[60]
new dmg[60];
new grawi[60]
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia min,rakiet)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Zycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza szybkosc)", kondycja_gracza[id]);
format(dmg, 59, "DMG: \r%i \y(Zwieksza DMG)", player_dmgx[id]);
format(grawi, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejszenie grawitacji)", player_grav[id]);
format(Invi, 59, "Niewidzialnosc: \r%i \y(Dodaje niewidke)", Invi[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, Invi);
menu_additem(menu, dmg);
menu_additem(menu, grawi);
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Niewidzialnosc");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Damage");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Grawite");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<3500)
inteligencja_gracza[id]++;


else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<3500)
zdrowie_gracza[id]++;


else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<3500)
wytrzymalosc_gracza[id]++;


else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<3900)
kondycja_gracza[id]++;


else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(Invi[id]<200)
Invi[id]++;


else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
}
case 5:
{
if(player_dmgx[id]<900)
player_dmgx[id]++;


else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom DMG osiagniety");
}
case 6:
{
if(player_grav[id]<500)
player_grav[id]++;


else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom Grawitacji osiagniety");
}
case 7:
{
if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=3500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 3500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 8:
{
if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
punkty_gracza[id]=3500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 3500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 9:
{
if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=3500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 3500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 10:
{
if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 3900 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=3900-kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] = 3900;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 11:
{
if (Invi[id]+punkty_gracza[id] > 200 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom niewidzialnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=200-Invi[id];
Invi[id] = 200;
}
else
{
Invi[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 12:
{
if (player_dmgx[id]+punkty_gracza[id] > 900 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom damage osiagniety");
punkty_gracza[id]=900-player_dmgx[id];
player_dmgx[id] = 900;
}
else
{
player_dmgx[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 13:
{
if (player_grav[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom grawitacji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-player_grav[id];
player_grav[id] = 500;
}
else
{
player_grav[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
}

punkty_gracza[id]--;

if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych