public client_disconnect(id) {
new authid[36]
get_user_authid(id,authid,35)
new Data[1]
Data[0] = id
format(g_Query,511,"SELECT * FROM `x` WHERE steamid='%s'",authid)
SQL_ThreadQuery(g_SqlHandle,"x",g_Query,Data,1)
return PLUGIN_HANDLED
}
public x(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) {
new id
id = Data[0]
new authid[36]
new name[32]
get_user_authid(id,authid,35)
get_user_name(id, name, 31)
format(g_Query,511,"UPDATE `x` SET x = 1 WHERE steamid='%s'", authid)
SQL_ThreadQuery(g_SqlHandle,"IgnoreHandle",g_Query)
return PLUGIN_HANDLED
}
public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize) {
return PLUGIN_HANDLED
}
na pewno ma to coś wspólnego z tym, że public wykonuje się podczas odłączenia się gracza bo w normalnym publicu działa bez zarzutów.
Użytkownik Poprostu Maniac edytował ten post 13.03.2012 17:49