Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 OmN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 26.02.2009 18:05

Witam. Szukam pluginu dzięki ktoremu jak rzuce sobie granata pod nogi nie zabierze mi hp.
  • +
  • -
  • 0

#2 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 26.02.2009 18:39

tylko sam sobie jak rzucisz czy tez chcesz miec z granatami tak jak z fire friendly off (wszyscy z Twojej druzyny nie moga Ci nic zrobic)?



...
  • +
  • -
  • 0

#3 naXe

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 269
Wszechwidzący

  • Postów:1 489
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 26.02.2009 18:42

mp_friendlyfire "0"
Wpisz to do server.cfg

#4 OmN

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 27.02.2009 09:30

nie rozumiecie.. Chce plugin jak rzuce sobie granata pod nogi aby nie zabieral mi hp.
  • +
  • -
  • 0

#5 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 27.02.2009 10:58

nie rozumiecie.. Chce plugin jak rzuce sobie granata pod nogi aby nie zabieral mi hp.

to Ty nie rozumiesz o co ja pytam - chcesz zeby tylko Twoj granat nic Ci nie robil czy tez Twoj i Twoich kolegow z teamu?


...
  • +
  • -
  • 0

#6 OmN

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 27.02.2009 11:10

aby mi nic nie zrobil
  • +
  • -
  • 0

#7 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 28.02.2009 06:41

aby mi nic nie zrobil


jeszcze raz...

Ty sam sobie rzucasz pod nogi HE => wynik => 0 obrazen

albo

Ty sam sobie rzucasz pod nogi HE => wynik => 0 obrazen
PLUS
kumpel z druzyny stojacy kolo Ciebie rzuca Tobie pod nogi HE => wynik => 0 obrazen


...
  • +
  • -
  • 0

#8 OmN

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 28.02.2009 09:26

Ty sam sobie rzucasz pod nogi HE => wynik => 0 obrazen


tak chce to.
  • +
  • -
  • 0

#9 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 28.02.2009 09:36

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1261
http://amxx.pl/viewt...ighlight=granat
Najwyraźniej jedynym wyjściem jest FF off .. :?
  • +
  • -
  • 0

#10 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 28.02.2009 12:44

W serwer.cfg wyłącz Freandly Fire, albo w panelu Admina: amxmodmenu>9>2
  • +
  • -
  • 0

#11 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.02.2009 13:06

Nie wiem jak to jest u was, ale u mnie z natury mp_friendlyfire nie ma nic wspólnego z obrażeniami zadanymi przez HE.
// mp_friendly_grenade_damage 2 - nie zadaje obrażeń graczom z teamu ani rzucającemu, 1 - HE nie zadaje obrażeń rzucającemu, 0 - normalne obrażenia
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new fdamage
public plugin_init()
{
	register_plugin("No Team/Self Damage", "0.1", "Exolent");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwdPlayerDamage", 0);
	fdamage = register_cvar("mp_friendly_grenade_damage", "2")
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public fwdPlayerDamage(victim, inflicter, attacker, Float:fDamage, bitDamage)
{
	new damage = get_pcvar_num(fdamage)
	if (damage)
	{
		if(is_user_alive(victim) && victim==attacker)
		{
			SetHamParamFloat(4, 0.0)
			return HAM_IGNORED
		}
		if (damage == 2)
		{
			if(is_user_alive(victim) && get_user_team(victim)==get_user_team(attacker))
			{
				SetHamParamFloat(4, 0.0)
			}
		}
	}
	return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych