Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ustawienie widocznosci (set_rendering) dla broni (model p_)
Started By d0naciak, 11.03.2012 15:05
10 replies to this topic
#1
Posted 11.03.2012 15:05
Siema,
Slyszalem ze jest mozliwosc uzycia set_rendering na broni (model p_*). Prosilbym o pomoc, bo nei wiem jak to ustawic
Slyszalem ze jest mozliwosc uzycia set_rendering na broni (model p_*). Prosilbym o pomoc, bo nei wiem jak to ustawic
#2
Posted 11.03.2012 15:08
Modelu p_ i v_ nie można ale już w_ tak
#4
Posted 11.03.2012 16:04
zależy co uznasz za "ustawić sprita"
opisz bardziej o co ci chodzi
opisz bardziej o co ci chodzi
#5
Posted 11.03.2012 17:19
widzisz jak tutaj wyglada aura ? chcialbym aby cos takiego bylo na broni
#7
Posted 23.03.2012 21:21
Odświeżam.
#8
Posted 24.03.2012 14:17
pierwsze co możesz zrobić to zedytować model
drugie to fakemeta ma funkcje
EngFunc_GetBonePosition ( http://forums.allied...4&postcount=103 )
pobierasz pozycje ręki gracza masz już pozycje broni i angles
mając te informacje możesz już wyświetlić sprite
drugie to fakemeta ma funkcje
EngFunc_GetBonePosition ( http://forums.allied...4&postcount=103 )
pobierasz pozycje ręki gracza masz już pozycje broni i angles
mając te informacje możesz już wyświetlić sprite
#9
Posted 24.03.2012 15:00
#10
Posted 24.03.2012 21:12
sorrki że tam pytam, ale z jakiej gierki ten screen?
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#11
Posted 25.03.2012 08:58
metin 2
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users