Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] 1/x z losowej broni

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 KarajuSs

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Gdzie :)
Offline

Napisano 11.03.2012 08:01

Witam niedawno zrobiłem swoją klasę na cod mod (Nowy) robiłem zgodnie z tym poradnikiem http://amxx.pl/topic...-losowej-broni/ (Robiłem 1/x z losowej broni nie klasę!) ale nie wiem gdzie mam błędy więc proszę o waszą pomoc byście poprawili moje błędy i jeszcze te błędy wkleję oraz sma.
Błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_MonSterKill.sma(117) : error 017: undefined symbol "ma_perk"
codclass_MonSterKill.sma(117) : warning 215: expression has no effect
codclass_MonSterKill.sma(117) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_MonSterKill.sma(117) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_MonSterKill.sma(117) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Sma:

Załączone pliki


Użytkownik KarajuSs edytował ten post 11.03.2012 08:03


#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 11.03.2012 09:36

Zobacz czy będzie działać.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 11.03.2012 20:20

w 118 linijce:
	if(!ma_perk[idattacker])

powinno byc tak:
	if(!ma_klase[idattacker])


ma_perk robisz dla itemow a ma_klase dla klas
oczywiscie to tylko zmienna ktora mozesz zastapic inna nazwa np. dziala = true; / dziala = false; i zdefiniowac jako new bool:dziala[33];
ale tak sie przyjelo wiec tak kazdy juz robi :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#4 KarajuSs

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Gdzie :)
Offline

Napisano 11.03.2012 20:36

Działa !!
Dziękuję i dostajecie po plusie :P

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.03.2012 20:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.03.2012 20:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych