Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Ultimate sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 haxi654

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:poland
Offline

Napisano 10.03.2012 22:27

Witam.
Mam problem z pluginem nizej podanym, a mianowicie nie odtwarza mi tuch dzwiekow, z serwera sie pobierają ale tylko niektore sie odtwarzają na Developer 1

warning: MP3_InitStream(51, sound\Cvgxaapl[FFABF2]\CvgSound\wieczny_lowca.mp3) faile

w konsoli pojawiaja sie taki wpisy ale na serwerze niema zadnego errora daje sma, proszę o pomoc
#include <amxmodx>
#define KNIFFMESSAGES 4
#define LEVELS 7
#define MESSAGESNOHP 4
#define MESSAGESHP 4
new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
new stksounds[7][] = {
"Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/dominujesz",
"Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/bestia",
"Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/inponujace",
"Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/kolekcjoner",
"Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/niszczyciel",
"Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/gniew_boga",
"Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/windykator_zbrodni"};
new stkmessages[7][] = {
"%s: Dominujesz!",
"%s: Bestia!",
"%s: Inponujace!",
"%s: Kolekcjoner!",
"%s: Natchcela Niszczycielska Sila!",
"%s: Opental Gniew Boga!",
"%s: Jest Windykatorem Zbrodni!"};

new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
"%s pokroil na plasterki %s!",
"%s odcial jaja %s!",
"%s przetestowal noz na %s!",
"%s dziabnal %s!"}
new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Tylko Ty jestes zywy!"}
new messageshp[MESSAGESHP][] = {
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Wszystko zalezy od Ciebie!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Mam nadzieje ze masz apteczke?",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Zostales sam. Dobrej zabawy!",
"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Tylko Ty jestes zywy!"}
get_streak()
{
new streak[3]
get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
return read_flags(streak)
}
public death_event(id)
{
new streak = get_streak()
if ((streak&1) || (streak&2))
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

kills[killer] += 1;
kills[victim] = 0;
deaths[killer] = 0;
deaths[victim] += 1;

for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
{
if (kills[killer] == levels[i])
{
announce(killer, i);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
announce(killer, level)
{
new streak = get_streak()
if (streak&1)
{
new name[32];
get_user_name(killer, name, 32);
set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
}
if (streak&2)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", stksounds[level]);
}
}
public reset_hud(id)
{
new streak = get_streak()
if (streak&1)
{
if (kills[id] > levels[0])
{
client_print(id, print_chat, "* Twoj killstreak wynosi %d zabojstw.", kills[id]);

}
else if (deaths[id] > 1)
{
client_print(id, print_chat, "* Twoj deathstreak wynosi %d smierci.", deaths[id]);
}
}
}
public client_connect(id)
{
new streak = get_streak()
if ((streak&1) || (streak&2))
{
kills[id] = 0;
deaths[id] = 0;
}
}
public knife_kill()
{
new kniffmode[4]
get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
if (kniffmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new killer_name[33], victim_name[33]
get_user_name(killer_id,killer_name,33)
get_user_name(victim_id,victim_name,33)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
}
/*
if (kniffmode_bit & 2)
{

}
*/
}
public roundend_msg(id)
alone_ann = 0
public death_msg(id)
{
new lmmode[8]
get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
if (ict==1&&ite==1)
{
new name1[32], name2[32]
get_user_name(players_ct[0],name1,32)
get_user_name(players_t[0],name2,32)
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 1)
{
if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
}

else
{
show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
}
/*
if (lmmode_bit & 4)
{

}
*/
}
}
else
{
if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_ct[0]
client_cmd(last,"mp3 play sound/Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/niesmiertelny")
}
else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
{
last=players_t[0]
client_cmd(last,"mp3 play sound/Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/niesmiertelny")
}
else
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
alone_ann = last
new name[32]
get_user_name(last,name,32)

if (lmmode_bit & 1)
{
set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

if (lmmode_bit & 2)
{
show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
}

else
{
show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
}
}

}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public hs()
{
new hsmode[4]
get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
new rand = random_num(0,2)
if (hsmode_bit & 1)
{
new killer_id = read_data(1)
new victim_id = read_data(2)
new victim_name[33]
get_user_name(victim_id,victim_name,33)

set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)

switch(rand)
{
case 0: show_hudmessage(killer_id,"L e b s z o T!^n Pwn3d %s !!",victim_name)
case 1: show_hudmessage(killer_id,"P s y c h o p a t A^n Zownowales %s !!",victim_name)
case 2: show_hudmessage(killer_id,"W i e c z n y L o w c a!",victim_name)
}
}

if (hsmode_bit & 2)
{

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/lebszot")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/psychopata")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/wieczny_lowca")
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/dominujesz.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/bestia.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/imponujace.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/kolekcjoner.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/niszczyciel.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/gniew_boga.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/windykator_zbrodni.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/niesmiertelny.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/lebszot.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/psychopata.mp3")
precache_sound("Cvgxaapl[FFABF2]/CvgSound/wieczny_lowca.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init()
{
register_plugin("Polski KillStreak","1.6","Dizzy & Sn!ff3r")
register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
register_cvar("lastman_mode","abc")
register_cvar("streak_mode","ab")
register_cvar("kniff_mode","ab")
register_cvar("hs_mode","ab")
register_cvar("polish_killstreak", "1.6", FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 haxi654

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:30
  • Lokalizacja:poland
Offline

Napisano 11.03.2012 17:22

Do zamkniecia skorzystałem z tego poradnika http://amxx.pl/topic...sy-round-sound/
  • +
  • -
  • 0

#3 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 11.03.2012 19:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych