Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Dmg na nożu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 09.03.2012 21:09

Witam założenia tej klasy są takie, ze na nozu ladujemy sa dmg lecz nie działa.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new dmg[32];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_task(1.0,"DodajDMG",(id)+6712)
}
else
{
remove_task((id)+6712)
}
}
public DodajDMG(id)
{
(id)-=6712;
dmg[id]+=15;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
SetHamParamFloat(4, damage+dmg[idattacker]);
return HAM_IGNORED;
}


Oraz jak zrobić by dmg ladowane na nozu zalezalo od int
Oraz sprubowalem tak ale mam bledy w konsoli

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define TASK_ID 128000
#define CZAS_LADOWANIA 10 // Jak dlugo ma sie ladowac moc w sekundach
new bool:moc_zaladowana[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
new dmg[32];
new const nazwa[] = "Truciciel";
new const opis[] = "Po naladowaniu noza, zatruwa swoich wrogow.";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!task_exists(id+TASK_ID))
return;

if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
{
change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
}
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && !moc_zaladowana[id] && ma_klase[id])
{
set_task(CZAS_LADOWANIA.0, "MocZaladowana", id+TASK_ID);
set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
}
else
{
remove_task(id+TASK_ID);
set_bartime(id, 0);
}
}
stock set_bartime(id, czas)
{
message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, msg_bartime, _, id)
write_short(czas);
message_end();
}
public MocZaladowana(id)
{
id-=6712;
dmg[id]+=15;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;

SetHamParamFloat(4, damage+dmg[idattacker]);
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Kogut

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.03.2012 14:57

Refresh
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych