Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Mala pomoc z szybkim rozdawaniem statystyk

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 09.03.2012 19:31

jak w temacie :)
http://amxx.pl/topic...d-stary-i-nowy/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063


#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 09.03.2012 19:52

Masz wszystko wytnij z sma QTM_CodMod_edytowany.sma
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

I wklej to :
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new allkondycja[60];
new allinteligencja[60];
new allwytrzymalosc[60];
new allzdrowie[60];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_additem(menu, allinteligencja);
menu_additem(menu, allzdrowie);
menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
menu_additem(menu, allkondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
  return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2;
limit_zdr = limit_poziomu/2;
limit_kon = limit_poziomu/2;
limit_wyt = limit_poziomu/2;

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
	inteligencja_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 1:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
	zdrowie_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 2:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
	wytrzymalosc_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 3:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
	kondycja_gracza[id]++;
	punkty_gracza[id]--;
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
  case 4:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
	if(punkty_gracza[id] < 10)
	{
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
	}
	else
	{
	 if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
	 {
	  inteligencja_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
	  inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 5:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
	if(punkty_gracza[id] < 10)
	{
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
	}
	else
	{
	 if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
	 {
	  zdrowie_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
	  zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 6:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
	if(punkty_gracza[id] < 10)
	{
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
	}
	else
	{
	 if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
	 {
	  wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
	  wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 7:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
	if(punkty_gracza[id] < 10)
	{
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
	}
	else
	{
	 if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
	 {
	  kondycja_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
	  kondycja_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
  case 8:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
	if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
	{
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
	 inteligencja_gracza[id] = limit_int;
	}
	else
	{
	 inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 9:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
	if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
	{
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
	 zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
	}
	else
	{
	 zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 10:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
	if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
	{
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
	 wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
	}
	else
	{
	 wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 11:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
	if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
	{
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
	 kondycja_gracza[id] = limit_kon;
	}
	else
	{
	 kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
	}
   }
   else
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Pietras11 edytował ten post 09.03.2012 19:55

  • +
  • -
  • 0

#3 heroes

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:118
  • Imię:xxx
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 09.03.2012 21:18

łap Twój silnik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 10.03.2012 12:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych