Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Modele broni.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ukradlimikonto

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 09.03.2012 14:50

Jak podmienić modele broni ?
Mam fajne modele z COD MW 3 i chciał bym je wsadzić na swojego COD MODE.

Do tego trzeba pluginu , czy zwyczajnie podmienić pliki?
Daje +.
  • +
  • -
  • 0

#2 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 09.03.2012 15:01

[HLDS/AMXX] Podmienianie modeli i/lub dźwięków Counter-Strike
Witam, opisze tu jak podmienić modele lub dźwięki ;)

Ok przejdźmy do rzeczy:
Ściągamy plugin
Instalujemy plugin (to chyba każdy umie)
Włączamy moduł fakemeta
Tworzymy plik new_weapons.ini lub ściągamy new_weapons.ini
Następnie new_weapons.ini wrzucamy do addons/amxmodx/configs/
Edytujemy plik new_weapons.ini i dopisujemy (na przykład)

"stara ścieżka modelu/model.mdl" "nowa ścieżka modelu/model.mdl"
Np:

"models/v_knife.mdl" "models/nowe/v_knife.mdl"
Dźwięki też dopisujemy w ten sposób
Podmiana modeli na danej mapie:
Ściągamy new_weapons_de_dust2.ini ( jeżeli chcemy na innej mapie, to zmieniamy de_dust.ini na typ_mapa.ini (musi być z new_weapons_)
Z resztą postępujemy jak opisałem wyżej.
Modele można znaleźć na FPSBANANA > The FPS Customization Community

Można także podmieniać wszystkie pliki, np .spr itp


@@ Download

Załączony plik  GHW_Weapon_Replacement.rar   1,79 KB  65 Ilość pobrań

Użytkownik WiWaldi:* edytował ten post 09.03.2012 15:03


#3 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 09.03.2012 15:02

Potrzeba pluginu. ten --> http://amxx.pl/topic...replacement-13/
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#4 Hodana

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Zatyki(Olecko), Elbląg
Offline

Napisano 09.03.2012 15:06

Znajdź np.:

	if(weapon == CSW_M3)
	{

Po Dodaj:

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/twojmodel.mdl")
						//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_
						set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/twjmodel.mdl")
						//tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_

Nie wiem czy to będzie działać.

Użytkownik Hodana edytował ten post 09.03.2012 15:07

  • +
  • -
  • 0

#5 ukradlimikonto

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 09.03.2012 16:24

WiW

tak ma to wyglądać ? :



"/cstrike/models/v_ak47.mdl" "/cstrike/models/MODELE MW2/v_ak47.mdl"
"/cstrike/models/v_m4a1.mdl" "/cstrike/models/MODELE MW2/v_m4a1.mdl"

okej pomógł mi użytkownik który pierwszy odpowiedział , niestety jak bym miał tak wgrywać moje modele które są super to zajęło by mi to około 4 godzin więc rezyguje.

do zamknięcia.

Użytkownik ukradlimikonto edytował ten post 09.03.2012 15:54

  • +
  • -
  • 0

#6 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 09.03.2012 17:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych