Jak podmienić modele broni ?
Mam fajne modele z COD MW 3 i chciał bym je wsadzić na swojego COD MODE.
Do tego trzeba pluginu , czy zwyczajnie podmienić pliki?
Daje +.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Modele broni.
Temat rozp.
ukradlimikonto
, 09.03.2012 14:50
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.03.2012 14:50
#2
Napisano 09.03.2012 15:01
[HLDS/AMXX] Podmienianie modeli i/lub dźwięków Counter-Strike
Witam, opisze tu jak podmienić modele lub dźwięki
Ok przejdźmy do rzeczy:
Ściągamy plugin
Instalujemy plugin (to chyba każdy umie)
Włączamy moduł fakemeta
Tworzymy plik new_weapons.ini lub ściągamy new_weapons.ini
Następnie new_weapons.ini wrzucamy do addons/amxmodx/configs/
Edytujemy plik new_weapons.ini i dopisujemy (na przykład)
Podmiana modeli na danej mapie:
Ściągamy new_weapons_de_dust2.ini ( jeżeli chcemy na innej mapie, to zmieniamy de_dust.ini na typ_mapa.ini (musi być z new_weapons_)
Z resztą postępujemy jak opisałem wyżej.
Modele można znaleźć na FPSBANANA > The FPS Customization Community
Można także podmieniać wszystkie pliki, np .spr itp
@@ Download
GHW_Weapon_Replacement.rar 1,79 KB 65 Ilość pobrań
Witam, opisze tu jak podmienić modele lub dźwięki
Ok przejdźmy do rzeczy:
Ściągamy plugin
Instalujemy plugin (to chyba każdy umie)
Włączamy moduł fakemeta
Tworzymy plik new_weapons.ini lub ściągamy new_weapons.ini
Następnie new_weapons.ini wrzucamy do addons/amxmodx/configs/
Edytujemy plik new_weapons.ini i dopisujemy (na przykład)
"stara ścieżka modelu/model.mdl" "nowa ścieżka modelu/model.mdl"Np:
"models/v_knife.mdl" "models/nowe/v_knife.mdl"Dźwięki też dopisujemy w ten sposób
Podmiana modeli na danej mapie:
Ściągamy new_weapons_de_dust2.ini ( jeżeli chcemy na innej mapie, to zmieniamy de_dust.ini na typ_mapa.ini (musi być z new_weapons_)
Z resztą postępujemy jak opisałem wyżej.
Modele można znaleźć na FPSBANANA > The FPS Customization Community
Można także podmieniać wszystkie pliki, np .spr itp
@@ Download
GHW_Weapon_Replacement.rar 1,79 KB 65 Ilość pobrań
Użytkownik WiWaldi:* edytował ten post 09.03.2012 15:03
#4
Napisano 09.03.2012 15:06
Znajdź np.:
Po Dodaj:
Nie wiem czy to będzie działać.
if(weapon == CSW_M3) {
Po Dodaj:
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/twojmodel.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli v_ set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/twjmodel.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modeli p_
Nie wiem czy to będzie działać.
Użytkownik Hodana edytował ten post 09.03.2012 15:07
#5
Napisano 09.03.2012 16:24
WiW
tak ma to wyglądać ? :
"/cstrike/models/v_ak47.mdl" "/cstrike/models/MODELE MW2/v_ak47.mdl"
"/cstrike/models/v_m4a1.mdl" "/cstrike/models/MODELE MW2/v_m4a1.mdl"
okej pomógł mi użytkownik który pierwszy odpowiedział , niestety jak bym miał tak wgrywać moje modele które są super to zajęło by mi to około 4 godzin więc rezyguje.
do zamknięcia.
tak ma to wyglądać ? :
"/cstrike/models/v_ak47.mdl" "/cstrike/models/MODELE MW2/v_ak47.mdl"
"/cstrike/models/v_m4a1.mdl" "/cstrike/models/MODELE MW2/v_m4a1.mdl"
okej pomógł mi użytkownik który pierwszy odpowiedział , niestety jak bym miał tak wgrywać moje modele które są super to zajęło by mi to około 4 godzin więc rezyguje.
do zamknięcia.
Użytkownik ukradlimikonto edytował ten post 09.03.2012 15:54
#6
Napisano 09.03.2012 17:29
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych