Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z komplikacją.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 daw-k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.03.2012 20:21

Chciałem dodac do klasy Komandor ciche kroki, ale cis mi sie nie udalo, oraz przerobienie jej na premium daje "+"

Komandor
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const perk_name[] = "Złote Naboje";
new const perk_desc[] = "Zadajesz 20(+int) obrazen wiecej";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
 register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
 cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
 
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
 ma_perk[id] = true;
 
public cod_perk_disabled(id)
 ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
  
 if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
 return HAM_IGNORED;
}

A oto klasa z której chcialem to skopiować

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Speedhacker";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), nie slychac jego krokow";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = -10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
 register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
 cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
 RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
 set_user_footsteps(id, 1);
 ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 set_user_footsteps(id, 0);
 ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
 
 if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
  
 if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
  
 return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
{
 if(ma_klase[id])
 {
  strip_user_weapons(id);
  give_item(id, "weapon_knife");
 }
}


#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 08.03.2012 20:34

Widze perk złote naboje a gdzie komandor?
  • +
  • -
  • 0

#3 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 08.03.2012 21:29

 

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:


Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk


do


Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

 

[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

 


Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych