Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie wiem czemu nie komplikuje map.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ArturoS159

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:fajka
Offline

Napisano 07.03.2012 21:47

Tak jak w temacie nie wiem czemu nie komplikuje map.



** Executing...<br>** Command: Change Directory<br>**
Parameters: K:\!_Games\Steam\steamapps\arturos159\counter-strike<br><br><br>**

Executing...<br>** Command: Copy File<br>**
Parameters: "K:\Programy\PROGRAMY ZAINSTALOWANE\hammer\kom\a.map" "\a.map"

I dalej nie ruszy cały czas to.
Proszę o pomoc bo nie wiem co robić ;(
  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 07.03.2012 23:13

1. Map się nie komplikuje tylko kompiluje.
2. Używaj plików *.bat do kompilacji - http://hlmaps.noskil...ist.php?c=tut_k
3. Pliki umieść w katalogach bez spacji i innych znaków, np. K:\kompilacja
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 ArturoS159

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Artur
  • Lokalizacja:fajka
Offline

Napisano 08.03.2012 07:08

Kompiluje mapę batem ale dalej to samo.


hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlcsg.exe a.map -estimate -nowadtextures
Error: Error opening a.map: No such file or directory

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlbsp.exe a.map -estimate
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file a.log for the cause.

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlvis -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlvis.exe a.map -estimate -full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file a.log for the cause.

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to ([email protected])
----- BEGIN hlrad -----
Command line: K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\hlrad.exe a.map -estimate -bounce 2 -chop 128 -extra -incremental
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file a.log for the cause.

----- END hlrad -----
  • +
  • -
  • 0

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 08.03.2012 17:03

W edytorze daj 'Export to *.MAP', kompilujemy pliki *.map a nie *.rfm, zapisz plik 'a.map' w folderze gdzie są kompilatory czyli: 'K:\Programy\PROGRAMYZAINSTALOWANE\Kbat\ZHLT\' ponieważ teraz na pewno tego pliku tam nie ma, kompilacja nie rusza.
  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych