Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[HNS EasyBlock] Nowe funkcje na prośbęFunkcje na prośbę

hns hidenseek easyblock blockmaker bcm coursemaker bunnyhop bhop

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.03.2012 20:09

Gotowe bloczki dla serwerów HNS-EasyBlock

Wpadłem ostatnio na taki pomysł.
Z racji iż zajmuję się takimi serwerami od dobrych 2 lat co najmniej i wiele osób poszukuje nowych kodów do blockmakera/bcm'a,
zgodnie z umową którą zawarłem z Hiroshima będę tutaj na prośbę (albo jeżeli ktoś inny znajdzie czas i chęci :) ) wykonywał nowe funkcje dla bloczków
o które poprosicie albo sam wymyślę :)

Krótkie zasady w tym temacie
  • Nie wyrażamy swojej opinii o temacie
  • Prosimy o kod
  • Pytamy o instalację
  • Zgłaszamy nie działający kod

  • +
  • -
  • 1

#2 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.03.2012 20:11

#1

Nazwa funkcji: GPS
Opis: Stając na nim zostaje utworzona linia która wskazuje miejsce najbliższego przeciwnika
Użyte pliki nagłówkowe: fakemeta.inc

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#3 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.03.2012 20:18

#2

Nazwa funkcji: Czarna Dziura
Opis: Przyciąga jeden byt do drugiego z ustaloną siłą
Użyte pliki nagłówkowe: xs.inc, fakemeta.inc

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#4 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.03.2012 20:30

#3

Nazwa funkcji: Latający dywan
Opis: Gracz kieruje bytem
Użyte pliki nagłówkowe: fakemeta.inc

Spoiler

  • +
  • -
  • 2

#5 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 08.03.2012 22:38

[PROŚBA] Zrobił byś poradnik jak dodać rendering do BCM taki jak w BM starym?
Chodzi mi o taki:
(Menu)
1. Type: Normal/Add etc.
2. Type FX: GLOW, FAST xxx etc.
3. Kolor
4. Kolor
5. Kolor
6. ilość
8. Pobierz rendering (pobiera rendering z danego blocka)
9. Ustaw rendering (po uzyciu nadaje rendering na dany block)
I jeszcze jedno jak dodać menu do bcm na jakimś przykładzie (nawet na renderingu)
Jeśli byś mógł bo wiem że wiele ludzi ma z tym problem, chyba że tego za free nie zrobisz :)
diablix (08.03.2012 23:31):
Czas do weekendu mi daj :P

  • +
  • -
  • 1

#6 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 10.03.2012 15:20

A mógłbyś dać kod na muzyczkę na bloku?
  • +
  • -
  • 1

#7 Grzegorz Górski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
Offline

Napisano 11.03.2012 02:03

Witam .
bloczek "rotate" obraca sie co x czasu
znikajacy bloczek znika i pojawia sie co x czasu
proszę o troche dokladniejsza instrukcje bo jestem w tym zielony

#8 FetaGreen

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:178
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 11.03.2012 20:32

#4
Nazwa funkcji:
Block Muzyka
Opis: Gracz gdy wejdzie na blok uslyszy losową muzykę
Autor: Skull3D
Spoiler

Użytkownik FetaGreen edytował ten post 11.03.2012 20:37

  • +
  • -
  • 0

#9 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 11.03.2012 22:25

@UP strasznie cienki :>
@diablix

Dodaj może action na bloczek przekręty/narkotyki, czy jak zwał tak zwał. Chodzi o to, żeby przekręcał graczowi ekran o 180 stopni.
Wiele osób tego bloczka szuka, a nie ma go w udostępnionych bmach.
  • +
  • -
  • 0

#10 filipcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 14.03.2012 07:59

[PROŚBA] Szukam blokady "nagrody" dla CT po określonym czasie.

Dla przykładu :

CT może wziąć granaty tylko do 2;35 po tym czasie blokada :)
Jeżeli w czymś to pomoże to używam BM grzyba :P


Z góry dzięki ;)
  • +
  • -
  • 0

#11 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2012 18:08

Ogólnie to będę co weekend uzupełniać prośby :)
  • +
  • -
  • 0

#12 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 24.03.2012 13:17

Widzę, że się diablix opieprza, więc ja coś wrzucę ;x
Chyba nie będzie mi miał za złe.




#5
Nazwa funkcji: Muzyka (Uproszczona)
Opis: Co 20 sekund odgrywa losowa muzyke w formacie .wav


//Dodac gdzies na gore i zmienic na wlasne
//Mozna dodawac kazda ilosc po przecinku
new const s_SciezkiPiosenek[][] =
{
"AmxxPl/nuta1.wav",
"AmxxPl/nuta2.wav",
"AmxxPl/nuta3.wav",
"AmxxPl/nuta4.wav",
"AmxxPl/nuta5.wav"
}

//Dodac pod naszymi sciezkami
new Float:fMusicNextUse[33];

//Dodac w public plugin_precache()
public plugin_precache()
{
for(new i=0; i<sizeof s_SciezkiPiosenek; i++)
precache_sound(s_SciezkiPiosenek[i]);
}

//Dodac gdzies kolo innych actionow lub na koncu
ActionMuzyka(id)
{
if(fMusicNextUse[id] > get_gametime())
return 1;

new RandomSong = random_num(0, charsmax(s_SciezkiPiosenek));
emit_sound(id, CHAN_STATIC, s_SciezkiPiosenek[RandomSong], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

fMusicNextUse[id] = get_gametime() + 20.0;

return 1;
}


#6
Nazwa funkcji: Narkotyki aka Przekrety
Opis: Odwracaja nasz ekran ustalona ilosc razy


//Dodac gdzies kolo innych actionow lub na koncu
ActionNarkotyki(id, ent)
{
static property[5];
GetProperty(ent, 1, property);

new Float:fAngles[3];
pev(id, pev_punchangle, fAngles);
fAngles[2] = 180.0 + 360.0 * float(str_to_num(property) - 1);
set_pev(id, pev_punchangle, fAngles);
}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 27.03.2012 20:31

  • +
  • -
  • 4

#13 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.07.2012 12:20

dacie na potion leczenia?
  • +
  • -
  • 0

#14 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 25.07.2012 17:00

Dzisiaj ja podrzucę 2 actiony :)

Nazwa: Zmodyfikowane leczenie
Opis: Gdy ktoś ma VIPa leczy mu HP do 150
Spoiler


Nazwa: Mikstura
Opis: Dodaje nam ustaloną ilość HP.
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#15 faken

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:192
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.09.2012 16:52

prośba o losową broń z wybraniem ile ammo ma losować broń wylosowana
  • +
  • -
  • 0

#16 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 07.10.2012 18:27

Mógłby ktoś napisać jak zrobić Rendering :)?
  • +
  • -
  • 0

#17 Anakonda016

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:76
  • Imię:Fajne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2012 19:22

UP, rendering też potrzebuje !
  • +
  • -
  • 0

#18 Czosnecky

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:tysze
Offline

Napisano 10.01.2013 08:58

Ja byłbym bardzo wdzięczny za podanie funkcji na ruchome bloczki,a z funkcji do blockmakera - odepchnięcie (wskakujesz na blok i od cię z regulowaną siłą odpycha)
Oj, przepraszam za taką archeologię, ale wątek był jeden z tych początkowych i myślałem że w miarę nowy temat. Jeszcze raz przepraszam

Użytkownik Czosnecky edytował ten post 10.01.2013 09:00






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: hns, hidenseek, easyblock, blockmaker, bcm, coursemaker, bunnyhop, bhop

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych