Mam problem gdyż perk nie chce mi sie kompilować
Proszę o skompilowanie, ewentualne poprawienie błędów ,które porobiłem.
Z góry dzięki
Błędy:
codperk_niesmiertelnik.sma(28) : error 017: undefined symbol "wartosc" codperk_niesmiertelnik.sma(30) : warning 217: loose indentation codperk_niesmiertelnik.sma(39) : error 029: invalid expression, assumed zero codperk_niesmiertelnik.sma(39) : error 017: undefined symbol "TakeDamage" codperk_niesmiertelnik.sma(39) : error 017: undefined symbol "idinflictor" codperk_niesmiertelnik.sma(39) : fatal error 107: too many error messages on one lineKod:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Niesmiertelnik Generala"; new const perk_desc[] = "Dostajesz 100 wytrzymalosci 150 hp oraz odbijasz LW pierwsze kule wystrzelone w cb"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 3, 4); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { { ma_perk[id] = true; pozostale_strzaly[id] = (wartosc_perku[id] = wartosc); } cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+5); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+150); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+100); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 3 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-5); cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-150); cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-100); } if(!ma_perk[this]) return HAM_IGNORED;