Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Dźwięki po przegraniu lub wygraniu rundy
Temat rozp. Apollon-TM, 05.03.2012 15:54
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.03.2012 15:54
Siema!
Ten temat poświęcam, na to, abyście napisali dla mnie plugin, że po wygraniu runy w ct odtwarza się dźwięk (sound/dzwiek/wygrana_ct.wav), a jeśli ct przegra rundę, to (sound/dzwiek/wygrana_ct.wav). Tak samo w tt, wystarczy zamienić ct na tt.
Z góry dzięki. Apollon-TM.
Ten temat poświęcam, na to, abyście napisali dla mnie plugin, że po wygraniu runy w ct odtwarza się dźwięk (sound/dzwiek/wygrana_ct.wav), a jeśli ct przegra rundę, to (sound/dzwiek/wygrana_ct.wav). Tak samo w tt, wystarczy zamienić ct na tt.
Z góry dzięki. Apollon-TM.
#2
Napisano 05.03.2012 20:39
Proszę.. Chodziło o to ?
#include <amxmodx>
public plugin_init()
{
register_plugin("Dzwiek wygrana druzyn", "0.1", "kapi10072");
register_event("SendAudio", "Wygrana_TT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "Wygrana_CT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
}
public Wygrana_TT()
{
client_cmd(0, "spk dzwiek/wygrana_tt.wav");
}
public Wygrana_CT()
{
client_cmd(0, "spk dzwiek/wygrana_ct.wav");
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("dzwiek/wygrana_tt.wav");
precache_sound("dzwiek/wygrana_ct.wav");
}
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
#4
Napisano 06.03.2012 21:30
Było po ludzku napisać
Łap i testuj
Łap i testuj
#include <amxmodx>
new maxplayers;
public plugin_init()
{
register_plugin("Dzwiek wygrana druzyn", "0.1", "kapi10072");
register_event("SendAudio", "Wygrana_TT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "Wygrana_CT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
maxplayers = get_maxplayers();
}
public Wygrana_TT()
{
for(new id = 0; id < maxplayers; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
client_cmd(id, "spk dzwiek/wygrana_tt.wav");
}
else
{
client_cmd(id, "spk dzwiek/przegrana_ct.wav");
}
}
}
}
public Wygrana_CT()
{
for(new id=0; id < maxplayers; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(get_user_team(id) == 2)
{
client_cmd(id, "spk dzwiek/wygrana_ct.wav");
}
else
{
client_cmd(id, "spk dzwiek/przegrana_tt.wav");
}
}
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("dzwiek/przegrana_tt.wav");
precache_sound("dzwiek/wygrana_tt.wav");
precache_sound("dzwiek/przegrana_ct.wav");
precache_sound("dzwiek/wygrana_ct.wav");
}
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
#6
Napisano 08.03.2012 15:09
Pliki .wav w dobrej jakości? Tzn. takiej którą odczyta CS?
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych