if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 || klasa_gracza[id] == Klasa && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
Teraz jak klasa dostanie np. notatki kapitana i użyje moduły to raptem ma notatki na 12 trafien itd, zależnie ile razy sobie skoczy.
domyślam się że dzieje się tak przez: informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0
ale nie wiem jak to zmienic aby klasa miala wbudowany modul oraz nie bugowala itemow.
Plz HELP!
Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 04.03.2012 19:18