Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Moduł odrzutowy wbudowany w klasebug po użyciu skoku zwieksza itemom szanse.

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 04.03.2012 19:17

Cześć mam problem z klasa której dałem wbudowany item Moduł odrzutowy:

 if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 || klasa_gracza[id] == Klasa && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
new Float:velocity[3];
VelocityByAim(id, 700, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);


Teraz jak klasa dostanie np. notatki kapitana i użyje moduły to raptem ma notatki na 12 trafien itd, zależnie ile razy sobie skoczy.
domyślam się że dzieje się tak przez: informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0
ale nie wiem jak to zmienic aby klasa miala wbudowany modul oraz nie bugowala itemow.

Plz HELP! :)

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 04.03.2012 19:18

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2012 18:16

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 || klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)&& button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > czas_modulu[id]+4.0)
	{
		czas_modulu[id] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		velocity_by_aim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,305.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}


Podmień.
  • +
  • -
  • 0

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 05.03.2012 18:22

linia 1069 to linia rozpoczynająca sie od if

Error: Invalid expression, assumed zero on line 1069
Error: Undefined symbol "czas_modulu" on line 1069
Warning: Expression has no effect on line 1069
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1069
Error: Too many error messages on one line on line 1069
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2012 18:28

Zapomniałem o czymś ^^

if((informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 || klasa_gracza[id] == NAZWA_KLASY)&& button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > czas_modulu[id]+4.0)
        {
                czas_modulu[id] = floatround(get_gametime());
                new Float:velocity[3];
                velocity_by_aim(id, 700, velocity);
                velocity[2] = random_float(265.0,305.0);
                set_pev(id, pev_velocity, velocity);
        }

A w public CmdStart dodaj gdzieś na poczatku
new czas_modulu[33];

  • +
  • -
  • 0

#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 05.03.2012 21:53

ok nie buguje itemow, ale nie ma opoznienia uzycia o 4 sek. i wychodzi na to ze nie zdazy sie runda wystartowac a klasa sobie "doskacze" juz na bsa :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych