Mam taki mały, albo nawet duży problem. Mam 21 slotów na serwerze i jeden slot zajmuje HLTV. Gdy w drużynach jest po 8 osób to nikt nie może wejść do drużyny..
// team selection control
amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize 9 // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick on // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj on // zapisuj wtj do pliku wtj.log
// team balancing actions
amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD
// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ
amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD
// team strength limits
amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
Użytkownik Ranny Ptaszek edytował ten post 04.03.2012 11:38