Mam problem z tą klasą, ponieważ nie działa.
Klasa ma zadawać 10 obrażeń więcej + inteligencja, czyli jak ktoś ma 100 inteligencji, zabija z jednego strzała gracza, który ma 100 HP.
Sma daje niżej, nie wiem co jest nie tak.
Klasa powinna zadawać te obrażenia z m4 i AK.
Klase sklejałem sam, wziąłem kawałek kodu na zadawanie obrażeń z perku jakiegoś, nie pamiętam nazwy.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "General (Premium)";
new const opis[] = "Zadajesz 10(+int) obrazen wiecej";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "aQua");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[General (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(ma_klase[idattacker])
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}