/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Headshot Sound Hud" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "speedkill" new const muza[] = "misc/headshot2.wav" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "death", "a", "1>0") } public plugin_precache() { precache_sound(muza) } public death() { new Killer = read_data(1) new Victim = read_data(2) new Hs = read_data(3) if(Killer != Victim && get_user_team(Killer) != get_user_team(Victim) && Hs) { client_cmd(Victim, "spk %s",muza); client_cmd(Killer, "spk %s",muza); set_hudmessage (000, 255, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(Killer, "HEADSHOT!"); set_hudmessage (255, 000, 000, -1.0, 0.2, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, -1); show_hudmessage(Victim, "HEADSHOT!"); } }
Czy jest ktoś w stanie dopisać warunek że gdy headshot jest zadany z noża to odgrywa inny dźwięk, np. 'headshot3.wav'? Dźwięk ma być również słyszalny tylko dla ofiary i oprawcy, nie dla całego serwera.
Dodatkowo, podczas zabicia headshotem z noża chciałbym wyświetlić ikonkę statusu jako sprite, z tym raczej poradzę sobie sam ale jeżeli ktoś już by był w stanie napisać warunek na headshot nożem to mógł by dodać do gotowego kodu to:
stock Display_Icon(id, enable, name[], red, green, blue) { if(is_user_connected(id)) { message_begin(MSG_ONE, ikonka, {0,0,0}, id); write_byte(enable); write_string(name); write_byte(red); write_byte(green); write_byte(blue); message_end(); } }
Oraz wyświetlić ikonkę podczas headshota z noża:
Display_Icon(id, 1, "dmg_poison", 0, 255, 0)
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
Użytkownik psilocybe edytował ten post 03.03.2012 18:21