Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Przeróbka klasy [ninja]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MeQQs

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.02.2012 19:19

Zrobiłem w generatorze klas ninję. No i ta ninja z założenia miała mieć tylko nóż jednakże ma USP albo Glocka. Proszę o przerobienie klasy aby nie dostawała pistoletu. Z góry dziękuję.

+ za pomoc :D

W załączniku masz sma a jak nie działa to proszę oto kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Mniej widzialna, mniejsza grawitacja, 1/4 nóż.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

Załączone pliki



#2 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.02.2012 19:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
		  
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]	    = "Mniej widzialna, mniejsza grawitacja, 1/4 nóż.";
new const bronie	    = 0;
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
  return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

public Spawn(id)
{
		    if(ma_klase[id])
		    {
						    strip_user_weapons(id);									   // zabiera wszystkie bronie danej osobie
						    give_item(id, "weapon_knife");						 // daje nóż danej osobie
		    }
}

Powinno działać :)
  • +
  • -
  • 1

#3 MeQQs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.02.2012 20:09

Przepraszam że tak późno odpisuję ale byłem przez chwilę zajęty.
A możesz dodać plik amxx bo nie mogę skomplikować?

#4 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.02.2012 20:16

Jak chcesz sma to dopisz do tamtego kodu na górze
#include <fun>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 MeQQs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.02.2012 20:31

Po wgraniu na serwer i resecie nie działa ninja nadal ma USP albo Glocka.
Jak czytałem możliwości nowego cod moda wm o właśnie tego:
http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/
To tam jest taka kategoria i w niej pisało coś takiego:

native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


Czy jest możliwość użycia tego aby ninja nie miała tej broni?

#6 RebelNight

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:117
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdynia / Barcelona
Offline

Napisano 29.02.2012 23:00

Zmieniłem tutaj tak, że jak zmieni na broń inną niż C4 / Knife to ma automatycznie zmieni danemu graczowi na nóż. Jest to trochę inna metoda niż taką jak oczekujesz, jednak też sprawdzona i przydatna.
A tak dla jasności gdybyś chciał wiedzieć jak to zrobiłem to w CurWeapon dodałem:

if ((get_user_weapon(id) != CSW_C4) && (get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) && (ma_klase[id]))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 MeQQs

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.03.2012 12:18

Ok dzięki zQnem pomogło nie działało ale jak zresetowałem serwer już działa leci +
RebelNight też dzięki za chęci ci dam + :D

#8 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.03.2012 18:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych