Jak pobrać ?
new Angles[3]; pev(id,pev_v_angle,Angles)
Agnles[0] "oznacza" górę i dół.
Dół to wartość na plusie.
Góra to wartość na minusie.
Angles[1] "oznacza" prawo i lewo.
Prawa to wartość na minusie.
Lewa to wartość na plusie.
Jeżeli chcemy np. ustawić kamerę gracza żeby patrzył maksymalnie w górę to działamy tak:
new Angles[3]; pev(id,pev_v_angle,Angles) Angles[0]=-88 set_pev(id,pev_v_angle,Angles)Zapytacie dlaczego 88 stopni ? Testowałem i tyle wyświetlało max po skierowaniu kamery w górę, zapewne może być 90 ale tego nie potwierdzam i nie wiem co się stanie jeżeli tyle damy.
Jeżeli chcemy np. ustawić kamerę gracza żeby skręciła o 90 stopni w prawo to działamy tak:
new Angles[3]; pev(id,pev_v_angle,Angles) Angles[1]=-90 set_pev(id,pev_v_angle,Angles)