Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [L4D2] Lamp (1.0) [28-Feb-2012]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 28.02.2012 07:16


Dołączona grafika
(Menu)

Dołączona grafika
(1, 2, 3, 4)

Dołączona grafika
(1, 2, 3, 4, 5)

Dołączona grafika
(1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8)

Dołączona grafika
(Images thanks to disawar1: 1, 2, 3, 4, 5)


About:
  • Selection of 39 lamps to spawn.
  • Save up to 32 Lamps for auto-spawning (config saved to addonssourcemoddatal4d2_lamp.cfg).
Thanks:
  • alexip121093
  • disawar1
  • xioSlayer
  • Mr. Man
  • Recon-1
  • [Resistance] Yoshi
  • kaos
  • ilyaadminman
  • Herbie_06
Known Bugs:
  • On occasion lamps cannot be broken. This seems to be a problem with outputs.
  • A maximum of 32 light_dynamic entities can light up the map at one time.
  • Plugins and maps which use light_dynamic entities, affect how many Lamps actually light up the map.
  • Lamps are FPS intensive. I would highly recommend that you do not exceed 20 Lamps per map, for this and the above reasons.
Admin Commands: (requires "z" flag)



PHP Code:

sm_lamp // Spawns a temporary Lamp at your crosshair.
sm_lampset // Will save temp lamps to the map. 0 args = save origin/angles/color/brightness. 2 args = sm_lampset <break|bright|beam|glow|halo|length|width|speed> <value>. 3 args = sm_set <R> <G> <B> (color255)
sm_lampdel // Removes the Lamp you are pointing at and deletes from the config if saved.
sm_lampclear // Removes all lamps from the current map.
sm_lampwipe // Removes all lamps from the current map and deletes them from the config.
sm_lamprefresh // Removes all lamps from the current map and reloads the maps config.

// Examples of sm_lampset with 2 arguements:
sm_lampset glow 0.2 // (Only works on types which have Beams, eg: Dropped, Floodlight, Generators, Spin, Police etc.)
sm_lampset halo 50 // (Beam types) changes the halo around the source.
sm_lampset beam 100 // (Beam types) affects the beam opacity.
sm_lampset length 300 // (Beam types) length of the beam.
sm_lampset width 40 // (Beam types) width of the beam.
sm_lampset speed 100 // (Spin types, eg: Spin, Police.)
sm_lampset bright 300 // (All types except TV, Generator3 and Emergency.)
sm_lampset break 1 // (All types) 1 to allow breaking, 0 to disallow.

// Examples of sm_lampset with 3 arguements:
sm_lampset 255 0 0 // Sets the color to red. Changes may not be visible unless saved and refreshed.
sm_lampset 255 100 10 // Another color...


Cvars:

Saved to l4d2_lamp.cfg in your left4dead2cfgsourcemod folder.



PHP Code:

l4d2_lamp_allow "1" // 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d2_lamp_break "1" // 0=No. 1=Yes. Lights can break when damaged.
l4d2_lamp_bright "150.0" // Brightness of new lamps.
l4d2_lamp_color "250 250 200" // The beam colour. RGB (red, green, blue) values (0-255).
l4d2_lamp_modes "" // Enable plugin on these gamemodes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
l4d2_lamp_random "-1" // -1=All, 0=Off, other value randomly spawns that many from the config.
l4d2_lamp_version // Lamps plugin version.


Installation:
  • Click "Get Plugin" and save to your left4dead2addonssourcemodplugins folder.

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (l4d2_lamp.sp - 70.4 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych