Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Naprawa: Bug rakiety nowa runda

cod stary bug rakiety nowa runda

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciek332

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Głubczyce
Offline

Napisano 27.02.2012 19:19

*
Popularny

Witam, nie widziałem na forum podobnego tematu (szukałem w google), więc postanowiłem takowy napisać. Dowiecie się tutaj, jak zlikwidować bug rakiety, która wystrzelona tuż przed nową rundą, przechodzi do następnej, raniąc ludzi na respie.
Poradnik by JA :)
Do dzieła ^D^

Znajdź:
public NowaRunda()


i zmień to:

public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");
}
}


na to:

public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");
}

new iEnts = find_ent_by_class(-1, "Rocket");
while(iEnts > 0)
{
remove_entity(iEnts);
iEnts = find_ent_by_class(iEnts, "Rocket");
}
}


KONIEC :)

Jeśli ktoś używa czasowej blokady rakiety z tego tematu: http://amxx.pl/topic...blokada-rakiet/

to public NowaRunda() należy podmienić na ten:

public NowaRunda()
{
freezetime = true;
new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
while(iEnt > 0)
{
remove_entity(iEnt);
iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");
}
mozna = false;
{
set_task(12.0,"odblokuj",666)
ColorChat(0,RED,"Rakiety i dynamity zablokowane na 10 sekund !")
}

new iEnts = find_ent_by_class(-1, "Rocket");
while(iEnts > 0)
{
remove_entity(iEnts);
iEnts = find_ent_by_class(iEnts, "Rocket");
}
}

  • +
  • -
  • 5

#2 Sparta

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:282
  • Imię:eryk :(
  • Lokalizacja:Koszalin :D
Offline

Napisano 08.03.2012 17:32

Przyda mi sie to ++

#3 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 08.03.2012 18:33

mozna takze uzyt do tego takiego pluginu: http://amxx.pl/topic...on-pl-by-dudix/
ustawic sobie ze 2-3 sekundy ochrony na poczatek rundy i nie trzeba bawic sie wtedy z edytowaniem pluginy na blokade rakiet, z reszta twoja blokada blokuje tylko rakiety, a jezeli ktos mialby inne rzeczy wgrane na serwie ktore dzialaja jak rakiety to juz nie zablokuje a ten plugin ktory podalem zablokuje wszystko :)
osobiscie sam go uzywam na serwie
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary, bug, rakiety, nowa runda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych