Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

weapon_gdeagle (pomoc nie wiem jak nazwać nawet :D)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ASu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 27.02.2012 15:36

witam.

czy ktoś może mi wytłumaczyć jak i czy wg. da się zrobić takie coś:

weapon_gdeagle

np.

give_item(id, "weapon_gdeagle");

z tą komendą ma być tak że jak komuś dam ta broń ma:
- zmienione dmg
- zmieniony model

Liczę na szybką odp..
  • +
  • -
  • 0

#2 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 28.02.2012 16:40

@Refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.02.2012 17:25

musialbys napisać sobie plugin od zmiany broni no i plugin ten musialby udostępniac natyw ktory by dawał te bron.
Zresztą co ja bd tlumaczyl jak wiesz jak dodac nową bron to tym bardziej zrozumiesz to co napisalem w 1 zdaniu.
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 06.03.2012 19:23

Mniej czy więcej wiem.

Mógł by mi ktoś dać kod który to robi?

(Jako osobny plugin ja chce tylko w 2pluginie dopisac np. native bla_bla(id); i dac komuś broń) ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2012 14:03

orpheu i przechwytywania wywoływania give_item
  • +
  • -
  • 0

#6 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 10.03.2012 12:08

nie znam się na orpheu ;/

Dodam wam kod co wymyśliłem
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new g_has_gdeagle[33]

public plugin_init() {
    register_plugin("Golden Deagle", "0.1", "Drako")
    
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
    register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl")
    precache_model("models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl")
}

public plugin_natives()
    register_native("weapon_gdeagle", "native_give_weapon_add", 1)

public client_connect(id)
    g_has_gdeagle[id] = false

public client_disconnect(id)
    g_has_gdeagle[id] = false
    
public zp_user_infected_post(id)
{
    if (zp_get_user_zombie(id))
        g_has_gdeagle[id] = false
}

public Event_DeathMsg()
{
    if(read_data(2))
        g_has_gdeagle[read_data(2)] = false
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !g_has_gdeagle[this] || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
    

    if(weapon == CSW_DEAGLE)
        damage=damage+10
        
        
    SetHamParamFloat(4, damage);
    return HAM_IGNORED;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
    if (!g_has_gdeagle[id] || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new Wpn = read_data(2)

    if(Wpn == CSW_DEAGLE)
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl")
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl")
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public native_give_weapon_gdeagle(id)
{
    g_has_gdeagle[id] = true;
    give_item(id, "weapon_deagle");
}

pomożecie tylko by za pomocą give_item dodac tą broń??
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.03.2012 12:19

działa ? jeśli tak to co tu zmieniać :P
  • +
  • -
  • 0

#8 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 10.03.2012 12:28

chodzi oto by w innym pluginie dac bron graczowi przez give_item(id, "weapon_gdeagle"); a nie weapon_gdeagle(id)
  • +
  • -
  • 0

#9 kapi10072

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:318
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2012 13:22

public plugin_natives()
{
register_native("weapon_gdeagle", "native_give_weapon_gdeagle", 1);
}


Coś takiego spróbuj, ale wątpie żeby działało :P
  • +
  • -
  • -1

Dołączona grafika
Najlepszy serwer TeamPlay w Polsce !
Pomogłem, wejdź ;)
Zapraszam na BHZ-Game.pl
Bo nie liczą się fragi tylko dobra atmosfera ;D


#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.03.2012 13:26

przecież on już ma coś takiego :facepalm:
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.03.2012 13:43

jemu chodzi o to zeby przez give_item mogł dać tą swoją broń

juz ci pisalem napisz wlasną funkcje give_item;

np

_c_give_item(id,item[]){
		  if (equal(item,"weapon_gdeagle")) {
				  g_has_gdeagle[id]=1;
				  give_item(id,"weapon_deagle");
		  }
		  else give_item(id,item);
}

do tego natyw i tyle
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 10.03.2012 19:48

G[o]Q

To co dałeś działa ale
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new g_has_gdeagle[33]

public plugin_init() {
    register_plugin("Golden Deagle", "0.1", "Drako")
    
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
    register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Killed", 1);
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl")
    precache_model("models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl")
}

public plugin_natives()
    register_native("give_weapon_gdeagle", "native_give_weapon_add", 1)

public client_connect(id)
    g_has_gdeagle[id] = false

public client_disconnect(id)
    g_has_gdeagle[id] = false
    
public zp_user_infected_post(id)
{
    if (zp_get_user_zombie(id))
        g_has_gdeagle[id] = false
}

public Killed(id)
    g_has_gdeagle[id] = false

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || !g_has_gdeagle[this] || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
    

    if(weapon == CSW_DEAGLE)
        damage=damage+10
        
        
    SetHamParamFloat(4, damage);
    return HAM_IGNORED;
}

public Event_CurWeapon(id)
{
    if (!g_has_gdeagle[id] || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new Wpn = read_data(2)

    if(Wpn == CSW_DEAGLE)
    {
        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/csp_gxp/v_g_deagle.mdl")
        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/csp_gxp/p_g_deagle.mdl")
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public native_give_weapon_add(id)
{
    g_has_gdeagle[id] = true;
    give_item(id, "weapon_deagle")
}

Chyba mój natyw nie działa mogł by ktoś poprawić
  • +
  • -
  • 0

#13 ASu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:159
  • Imię:Alan
Offline

Napisano 11.03.2012 21:52

@Refresh
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych