Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Quake by Hleb

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ' Reload

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2012 01:06

Dołączona grafika

Jest to klasa opublikowana w tym temacie jako perk : http://amxx.pl/topic...-perk-bfg10000/ przez użytkownika Hleb.Założyłem ten temat aby później nie było spamu czy ktoś zrobi mu klasę z tego perka.

Opis: Posiadasz znaną z gry "Quake 2 / 3 Arena" bron BFG10000 z 2 materiami, jej zasada działania to: Wystrzelona materia szuka graczy w promieniu 500 jednostek, jeżeli w zasięgu znajdzie się gracz, strzela do niego laserem, poważnie go raniąc.

Sam wybuch materii zadaje 40(+int * 0.2) dmg, zaś laser wystrzelony z materii zadaje 15(+int * 0.1) dmg co 0.1 sekundy, tzn: Jeżeli osoba atakująca ma 20 int, a gracz z przeciwnego teamu znajdzie się przez 1.2 sekundy w zasięgu materii, wówczas atakujący zadaje (15+20*0.1)*(1.2*0.1) = 17*12 = 204 dmg.


Autorem tej klasy jest : Hleb

Filmik prezentujący tą klasę:

http://www.youtube.c...bed/VXipOw7yZ5w


Dołączona grafika

codclass_quake.amxx wrzucamy do folderu plugins
codclass_quake.amxx dopisujemy na końcu w plugins.ini
modele oraz dźwięki wrzucamy do cstrike

download
Załączony plik  codclass_quake.sma   8,83 KB  237 Ilość pobrań
  codclass_quake.amxx - Jest to wersja w której wiązka laserowa nie strzela przeciwników przez ściany. Tylko wtedy kiedy jest na widoczności.
Skompilować do .amxx można tutaj: http://amxx.pl/kompilator/

Załączony plik  modele & dźwięki.rar   1,57 MB  275 Ilość pobrań


#2 Hleb

    FC Barcelona <3

  • Użytkownik

Reputacja: 991
Master

  • Postów:405
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 27.02.2012 09:28

*
Popularny

Dobrze, że napisałeś mnie jako "autora" klasy, mimo ze docelowo zrobiłem to jako perk, łap +.

@edit wersja poprawiona przeze mnie, dodałem P90 jako standardowe wyposażenie klasy, a z cod_class_enabled i cod_class_disabled usunąłem odpowiednio cod_give_weapon i cod_take_weapon

Załączony plik  codclass_quake.sma   8,76 KB  139 Ilość pobrań
  codclass_quake.amxx

@edit2

Suspect____

Zasięg lasera = 500.0
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 500.0 , entlist, 32);

DMG wiązki laserowej (zadane co 0.1s) = 5(+int*0.1)
cod_inflict_damage(attacker, pid, 5.0, 0.1, ent, (1<<24));

DMG materii = 10(+int*0.2)
cod_inflict_damage(attacker, pid, 10.0, 0.2, ent, (1<<24));

Użytkownik Hleb edytował ten post 27.02.2012 09:53

  • +
  • -
  • 5

Sprzedam:

System odznak premium do BF2 Rank Mod (dodatkowy sposób na zarobek)

 

Więcej Informacji na STEAM/GG/PW

 

 


#3 Suspect___

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.02.2012 09:47

Fajnie wygląda ta klasa, tylko prosił bym o podanie linijek odpowiadających za obrażenia i zasięg.
  • +
  • -
  • 0

#4 Winner

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2012 10:15

A da rade przerobic na Premium ??
  • +
  • -
  • 0

#5 Suspect___

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.02.2012 12:22

Premium + Zmniejszone Obrażenia i zasięg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 27.02.2012 22:22

Może się czepiam, ale jak się już coś robi to się to robi dobrze, a więc:

(15+20*0.1)*(1.2*0.1) = 17*12 = 204 dmg.



Od kiedy 1.2*0.1 to 12, a nie 0.12 ? ;PP

A tak to na razie innych części nie wyłapałem, właśnie sprawdzam to ; 0


~ faktyczny cel napisania tego postu to poprawienie błędu, bo jako mi (matematykowi) od razu się to rzuciło w oko ; P

Użytkownik ogieR- edytował ten post 27.02.2012 22:24

  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#7 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 28.02.2012 16:52

a moglbys przerobic ta klase by miala 20 materii i byla premium na flage n?
  • +
  • -
  • 0

#8 maniek2614

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Wa-wa
Offline

Napisano 28.02.2012 21:17

Łap - powinno śmigać (nie testowane)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych