Bawię się już pare godzin, aby dodać czapkę na swój serwer pod bf2
oryginalny kod czapki
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new g_Enable;
new g_bwEnt[33];
public plugin_init() {
register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" );
register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER);
g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);
}
public plugin_precache()
precache_model("models/medal_hat.mdl");
public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine
if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) {
g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/medal_hat.mdl" );
}
}
Chciałbym aby to było pod experta z medali czyli
g_PlayerBadges[id][BADGE_MEDAL]>LEVEL_EXPERT
Fajnie by było jakby działało z niewidką z shotguna, bo tak to tylko czapke będzie widać.
Chodzi mi o przerobienie funkcji samej co i jak wrzucić to już sam zrobię.
Użytkownik Duacz edytował ten post 26.02.2012 03:16