Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
Mam taki problem. U barbarzyńcy w moim DiabloModzie na nożu jest ładowanie skilla "odbijanie pocisków". Ładnie się wszystko ładuje ale niestety gdy dojdzie do otrzymania strzału przez przeciwnika to ani jeden strzał nie zostaje odbity. Szukałem w tematach podobnych no ale niestety nie mogę sobie z tym poradzić .Nie wiem gdzie mam błąd. Podaje wszystkie linijki z ultra_armor
Spoiler
__CODEBOX_0__
__CODEBOX_1__ w public [b]RoundStart(){[/b] ///Mam inne Klasy ale Barbarzyńcy nie///
public [b]ResetHUD(id)[/b] __CODEBOX_2__ public [b]reset_item_skills(id){[/b] __CODEBOX_3__ public [b]iteminfo(id)[/b] __CODEBOX_4__ public [b]upgrade_item(id)[/b] __CODEBOX_5__ public call_cast(id)
[cdoe]case Barbarzynca: { ultra_armor[id]++ if(ultra_armor[id]>7) { ultra_armor[id]=7 show_hudmessage(id, "[Barbarzynca] Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id]) } else show_hudmessage(id, "[Barbarzynca] Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) }[/code] public [b]fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) // pentToSkip == id, for clarity[/b] __CODEBOX_6__ public _[b]diablo_send_user_item(plugin, params){[/b] [code]if(params != 2) return 0; new id = get_param(1); if(!is_user_connected(id)) return 0 new id2 = get_param(2); if(!is_user_connected(id2)) return 0 if(player_item_id[id] == 0) return 0;