Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z biohazard


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szogun

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 22.02.2009 00:23

Witam,
Mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić.

Mianowicie mam Biohazard: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1026

W bh_cvars mam tak:
// Knockback system.
bh_knockback 1

// Wyłącz knockback kiedy zombie kucają.
bh_knockback_duck 1

// Maxymalny dystans knockback żeby był efekt.
bh_knockback_dist 560.0

// Włącz klasy Zombie.
bh_zombie_class 0

Chcę aby było "odrzucanie" zombie w miarę spore, oraz aby nie było klas. Niestety, jak mam tak ustawione, to i tak na serwerze są klasy oraz nie ma odpychania.
  • +
  • -
  • 0

#2 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 22.02.2009 09:18

Spróbuj w konsoli wpisać te cvary.
  • +
  • -
  • 0

#3 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 22.02.2009 13:04

Nie działa.

Czy można wyłączyć zabijanie się przez zombie, oraz efekty jak ludzie w siebie strzelają?
  • +
  • -
  • 0

#4 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 22.02.2009 13:08

Od tego jest cvar mp_friendlyfire ustaw na 0
  • +
  • -
  • 0

#5 Szogun

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:191
Offline

Napisano 22.02.2009 14:00

Jest ustawione.

Przeczytaj w temacie Biohazardu, że to jest w .sma lecz nie wiem gdzie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych