Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o dodanie modułu odrzutowego do klasy.

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2012 23:46

Cześć. Mógł by mi ktoś dodać do tego sma moduł odrzutowy i dodatkowe 100expa za zabicie z HS? Za pomoc lecą +++ .


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Lowca Glow";
new const opis[] = "1/17 na natychmiastowe zabicie z M4 i AK.Za zabicie z HS dostaje dodatkowy 100 expa.Posiada Modul odrzutowy";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_advance(cod_get_classid("General"), 150, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 17) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}


#2 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.02.2012 13:29

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#3 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 17:58

Dobra moduł wgrany ale 100exp za HS nie. Ale i tak dzięki + poleciał

#4 Zwariowana

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Madzia
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 25.02.2012 18:06

proszę :

Jak ci będzie smigać to napisz to dam ci sma

Załączone pliki



#5 Wujek ByQ

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:80
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.02.2012 23:37

Temat do zamknięcia. + poleciał

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 26.02.2012 00:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych