Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Instant kill przy strale w głowę

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ashenwall

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.02.2012 22:30

Witam. Chciałbym dać klasie instant kill'a przy strzale w głowę ze scouta, czy mógłby mi ktoś wskazać co jest tutaj źle?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "kamper";
new const opis[] = "Niewidzialnosc, natychmiastowe zabicie ze scouta przy strzale w glowe";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 70);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor);

return HAM_IGNORED;
}



Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam!
  • +
  • -
  • 0

#2 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.02.2012 14:11

Nie dodałeś biblioteki
#include <amxmisc>
W public plugin_init Nie dopisałeś tego
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

A to twój cały kod na klasę.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>


#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "kamper";
new const opis[] = "Niewidzialnosc, natychmiastowe zabicie ze scouta przy strzale w glowe";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new oneonone[33][31]

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 70);
    ma_klase[id] = 1;
}
public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ma_klase[id] = 0;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		    if(!is_user_connected(idattacker))
						    return HAM_IGNORED;
 
		    if(!ma_klase[idattacker])
						    return HAM_IGNORED;
 
		    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && get_pdata_int(this, 75, 5) == HIT_HEAD)
						    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor);
			     
		    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Ashenwall

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.02.2012 23:43

Dzięki piękne, a za co jest odpowiedzialne to:
new oneonone[33][31]

Goliath (26.02.2012 09:50):
W powyższym kodzie - za nic. Możesz to wywalić ;)

  • +
  • -
  • 0

#4 zQnem

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:125
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.02.2012 07:21

Niestety nie wiem, a jeżeli chcesz się dowiedzieć to tutaj masz poradnik, z którego korzystałem.
Możesz zapytać się w nim, albo napisać do autora.
http://amxx.pl/topic...wiejszy-sposob/

Pozdrawiam zQnem
  • +
  • -
  • 1

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 26.02.2012 09:47

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych