Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zakaz podnoszenia broni z ziemii.
Temat rozp. Zagond, 24.02.2012 17:38
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.02.2012 17:38
Witam !
Poszukuję pluginu uniemożliwiającego podnoszenie broni z ziemi na własny serwer Paintball.
Są niektóre mapki, na których można podnieść np. awp, uzi itd.. wtedy to już nie jest Paintball, jest to bardzo denerwujące.
Proszę o podesłanie mi tego pluginu, jeżeli takowy istnieje. Chodzi mi konkretnie o to, żeby nie można było podnosić z ziemi żadnej broni, jedynie C4.
Bardzo mi na tym zależy, za każdą okazaną pomoc oczywiście plusik.
Pozdrawiam i z góry dziękuję !
Poszukuję pluginu uniemożliwiającego podnoszenie broni z ziemi na własny serwer Paintball.
Są niektóre mapki, na których można podnieść np. awp, uzi itd.. wtedy to już nie jest Paintball, jest to bardzo denerwujące.
Proszę o podesłanie mi tego pluginu, jeżeli takowy istnieje. Chodzi mi konkretnie o to, żeby nie można było podnosić z ziemi żadnej broni, jedynie C4.
Bardzo mi na tym zależy, za każdą okazaną pomoc oczywiście plusik.
Pozdrawiam i z góry dziękuję !
#2
Napisano 24.02.2012 21:30
spróbuj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin( "Block Weapon Pickup", "1.0", "Wrecked" ) RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 ) RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 ) } public HamTouchPre( weapon ) return HAM_SUPERCEDE; // blocks function call
Odpłatnie pomogę Ci PROFESJONALNIE a do tego w ciekawy / skuteczny sposób: postawić, skonfigurować, rozkręcić serwer.
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
Zainteresowany/a? Pisz na priv.
-------
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/
#3
Napisano 26.02.2012 01:23
Działa, ale po wyrzuceniu C4, nie da się jej podnieść, a chodzi mi o to, żeby nie można było podnosić jakiejkolwiek broni, a C4 tak.
#4
Napisano 27.02.2012 06:49
@Refresh
#5
Napisano 29.02.2012 01:02
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
new g_cvarDropAllWeapons
public plugin_init() {
register_plugin("dropallweapons", "1.0", "pfk")
g_cvarDropAllWeapons = register_cvar("DropAllWeapons", "1")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "WeaponTouch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "WeaponTouch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "WeaponTouch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawned", 1)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}
public CurWeapon(id)
{
new iWpn = read_data(2)
if(iWpn == CSW_KNIFE || iWpn == CSW_C4)
return PLUGIN_CONTINUE
new mode = get_pcvar_num(g_cvarDropAllWeapons)
switch(mode)
{
case 1: {
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
case 2: {
if(get_user_team(id) == 1)
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
case 3: {
if(get_user_team(id) == 2)
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
default: return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Spawned(id)
{
new mode = get_pcvar_num(g_cvarDropAllWeapons)
switch(mode)
{
case 1: {
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
case 2: {
if(get_user_team(id) == 1)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
}
case 3: {
if(get_user_team(id) == 2)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife")
}
}
default: return HAM_IGNORED
}
return HAM_IGNORED
}
public WeaponTouch(iWpn, id)
{
new model[23];
entity_get_string(iWpn, EV_SZ_model, model, 22)
if (!is_user_connected(id) || equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
return PLUGIN_CONTINUE
new mode = get_pcvar_num(g_cvarDropAllWeapons)
switch(mode)
{
case 1: return HAM_SUPERCEDE
case 2: {
if(get_user_team(id) == 1)
return HAM_SUPERCEDE
}
case 3: {
if(get_user_team(id) == 2)
return HAM_SUPERCEDE
}
default: return HAM_IGNORED
}
return HAM_IGNORED
}
cvar wrzucasz do amxx.cfg najlepiej na koniec
DropAllWeapons 1
Użytkownik pfk92 edytował ten post 29.02.2012 01:05
#6
Napisano 29.02.2012 10:49
kodu pfk92 nawet nie próbuj
może tak:
może tak:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin( "Block Weapon Pickup", "1.0", "Wrecked" )
RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 )
RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 )
}
public HamTouchPre( weapon ) {
if(weapon == CSW_C4)
return HAM_IGNORED; // jak C4 to nic sie nie dzieje
return HAM_SUPERCEDE; // w innym przypadku blokuje
}
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 29.02.2012 10:49
#7
Napisano 29.02.2012 12:24
Dlaczego ma nie probowac?? u mnie dziala bardzo dobrze
#8
Napisano 29.02.2012 13:47
na własny serwer Paintball.
a na PB są też inne bronie niż C4 i nóż, czego nie uwzględniłeś w swoim kodzie
#9
Napisano 29.02.2012 13:50
faktycznie troche sie zapedzilem i nie uwzglednilem tego..
#10
Napisano 29.02.2012 18:29
Nakupenda., pierwszy parametr Ham_Touch to ID bytu broni leżącej na ziemi, a nie ID broni. Powinno być raczej tak:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
public plugin_init()
{
register_plugin( "Block Weapon Pickup", "1.0", "Wrecked" )
RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 )
RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 )
}
public HamTouchPre( weapon ) {
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;
new name[20];
pev(weapon, pev_model, name, 19);
if(containi(name, "w_backpack") != -1)
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
#11
Napisano 29.02.2012 18:38
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
public plugin_init()
{
register_plugin( "Block Weapon Pickup", "1.0", "Wrecked" )
RegisterHam( Ham_Touch, "weaponbox", "HamTouchPre", 0 )
RegisterHam( Ham_Touch, "armoury_entity", "HamTouchPre", 0 )
}
public HamTouchPre( weapon ) {
if(!pev_valid(weapon))
return HAM_IGNORED;
new name[20];
pev(weapon, pev_model, name, 19);
if(containi(name, "weapon_c4") != -1)
return HAM_IGNORED;
return HAM_SUPERCEDE;
}
to pod c4 byloby tak, goliath?
@down: achh, takie buty.. dzięki za info
Użytkownik Nakupenda. edytował ten post 29.02.2012 18:53
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych