Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z dodaniem nowych klas, broni itp. do CODA

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Peterleo11

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 23.02.2012 09:11

Witam
Pierwszy raz kompilowałem plik .sma. przez AMXX-Studio.
Zastosowałem się do tego poradnika Klik
Ale wyskoczyły mi errory.
Na początku:
Error: Cannot read from file "chatcolor" on line 8
Potem gdy zmazałem linijkę #include <chatcolor>.
Przy linijce: enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec, Ciezki strzelec, Major, Rebeliant};
Errory:
Dołączona grafika

Daje plik .sma w załączniku bo do kodu nie chciał się wrzucić.

Za wszelką pomoc z góry dziękuję :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.02.2012 21:46

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
ModyCall of Duty ModProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#3 Peterleo11

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Miasto
Offline

Napisano 24.02.2012 22:35

Pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#4 TomekPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.02.2012 08:45

nie #include<chatcolor> tylko #include <colorchat>

enum {NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec, Ciezki strzelec, Major, Rebeliant};

tu nie moze byc spacji wiec zamien na

enum {NONE = 0, Snajper, Komandos, Lekkistrzelec, Obronca, Medyk, Wsparcieogniowe, Saper, Demolitions, Rusher, Bojownik, General, Szpieg,Szturmowiec,Ciezkistrzelec, Major, Rebeliant}


w public Odrodzenie(id)

case Wsparcie ogniowe: na
case Wsparcieogniowe:

troche obok

case Obronca:
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
na

case Obronca:
{
fm_give_item(id, "weapon_m249");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

musza byc klamry

dalej

case Rusher:
fm_give_item(id, "weapon_m3");
fm_give_item(id, "weapon_xm1014");

na

case Rusher:
{
fm_give_item(id, "weapon_m3");
fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
}

case Ciezki strzelec:
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
na

case Ciezkistrzelec:
{
fm_give_item(id, "weapon_ak47");
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
}

w
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)


if((item == || item == || item == || item == )&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
WTF ?

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)

pozmieniales nazwy klas a w tych ifach juz nie, ja nie zmieniam bo nie wiem ktora jest zmieniona i co do czego wiec sam sobie pozmieniaj.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych