Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DMG HE


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pazdzioch

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 21.02.2012 18:37

witam, poszukuje pluginy, którym moge zmniejszyc obrazenia z he granade, np. max do 50
  • +
  • -
  • 0

#2 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 21.02.2012 18:59

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_MaxDmg;

public plugin_init(){
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 1);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits){
if(damagebits == (1<<24) && damage > g_MaxDmg){

SetHamParamInteger(4, g_MaxDmg);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}


cvarem amx_he_dmg ustawiasz maxymalne mozliwe obrazenia zadawane z HE.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#3 Nakupenda.

    Not yet YODA

  • Użytkownik

Reputacja: 137
Zaawansowany

  • Postów:451
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2012 19:12

http://amxx.pl/topic...damage-control/
  • +
  • -
  • 0

#4 Pazdzioch

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 21.02.2012 19:44

syczaj, ten plugin nie dziala, dalej sa takie same obrazenia, a co do ciebie nakupenda to chce sam do he a nie do wszystkich broni .
  • +
  • -
  • 0

#5 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 21.02.2012 20:08

to co podal Nakupenda. jest dobre, tylko ustaw cvar do HE -,-

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#6 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 21.02.2012 22:58

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_MaxDmg;

public plugin_init(){
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits){
if(damagebits == (1<<24) && damage > g_MaxDmg){

SetHamParamInteger(4, g_MaxDmg);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Teraz już pójdzie, jeśli aktualne.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.02.2012 00:52

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_MaxDmg;

public plugin_init(){
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits){
if(damagebits == (1<<24) && damage > g_MaxDmg){

SetHamParamInteger(4, g_MaxDmg);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Teraz już pójdzie, jeśli aktualne.

:facepalm:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_MaxDmg;

public plugin_init() {
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}

public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits) {
static he_damage; he_damage = get_pcvar_num(g_MaxDmg);
if(damagebits & (1<<24) && damage > he_damage) {
SetHamParamInteger(4, he_damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

Nie wiem czy można w tej funkcji damage dawać jako int, jak to wyżej nie będzie działać, to spróbuj z tym
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_MaxDmg;

public plugin_init() {
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}

public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
static Float:he_damage; he_damage = get_pcvar_float(g_MaxDmg);
if(damagebits & (1<<24) && damage > he_damage) {
SetHamParamFloat(4, he_damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych