witam, poszukuje pluginy, którym moge zmniejszyc obrazenia z he granade, np. max do 50
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DMG HE
Temat rozp. Pazdzioch, 21.02.2012 18:37
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.02.2012 18:37
#2
Napisano 21.02.2012 18:59
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_MaxDmg;
public plugin_init(){
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 1);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits){
if(damagebits == (1<<24) && damage > g_MaxDmg){
SetHamParamInteger(4, g_MaxDmg);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}
cvarem amx_he_dmg ustawiasz maxymalne mozliwe obrazenia zadawane z HE.
#4
Napisano 21.02.2012 19:44
syczaj, ten plugin nie dziala, dalej sa takie same obrazenia, a co do ciebie nakupenda to chce sam do he a nie do wszystkich broni .
#5
Napisano 21.02.2012 20:08
to co podal Nakupenda. jest dobre, tylko ustaw cvar do HE -,-
Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]
#6
Napisano 21.02.2012 22:58
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_MaxDmg;
public plugin_init(){
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits){
if(damagebits == (1<<24) && damage > g_MaxDmg){
SetHamParamInteger(4, g_MaxDmg);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Teraz już pójdzie, jeśli aktualne.
#7
Napisano 22.02.2012 00:52
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_MaxDmg;
public plugin_init(){
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits){
if(damagebits == (1<<24) && damage > g_MaxDmg){
SetHamParamInteger(4, g_MaxDmg);
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Teraz już pójdzie, jeśli aktualne.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_MaxDmg;
public plugin_init() {
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}
public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, damage, damagebits) {
static he_damage; he_damage = get_pcvar_num(g_MaxDmg);
if(damagebits & (1<<24) && damage > he_damage) {
SetHamParamInteger(4, he_damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Nie wiem czy można w tej funkcji damage dawać jako int, jak to wyżej nie będzie działać, to spróbuj z tym
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new g_MaxDmg;
public plugin_init() {
register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "50");
}
public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
static Float:he_damage; he_damage = get_pcvar_float(g_MaxDmg);
if(damagebits & (1<<24) && damage > he_damage) {
SetHamParamFloat(4, he_damage);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych