Ponieważ on psuje całą grę - niewidzialność + 1/1 z kosy , ale traci się broń .
Proszę o pomoc .
http://amxx.pl/topic...-mod-by-reebok/
jak by mi ktoś dokładnie to napisał , DAJE + .
Użytkownik ukradlimikonto edytował ten post 21.02.2012 18:05
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.02.2012 18:04
Użytkownik ukradlimikonto edytował ten post 21.02.2012 18:05
Napisano 08.03.2012 17:45
Napisano 08.03.2012 18:00
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 47)
damage = float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 47)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 1);
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
"Buty Szturmowego", //1
"Podwojna Kamizelka", //2
"Wzmocniona Kamizelka", //3
"Weteran Noza", //4
"Zaskoczenie Wroga", //5
"Plaszcz Partyzanta", //6
"Morfina", //7
"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"Notatki Ninji", //11
"Tajemnica Wojskowa", //12
"AWP Sniper",//13
"Adrenalina",//14
"Tajemnica Rambo",//15
"Wyszkolenie Sanitarne",//16
"Kamizelka NASA",//17
"Wytrenowany Weteran",//18
"Apteczka",//19
"Eliminator Rozrzutu",//20
"Tytanowe Naboje",//21
"Naboje Pulkownika",//22
"Ogranicznik Rozrzutu",//23
"Tarcza SWAT",//24
"Wytrenowany Rekrut",//25
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy",//28
"Pas Szeryfa",//29
"Scout Sniper",//30
"Pierscien EXP'a",//31
"Peleryna Niewidka",//32
"Naboje Terminatora",//33
"Ekwipunek Sapera",//34
"Marzenie CT",//35
"Marzenie TT",//36
"Bron Piechura",//37
"Niesmiertelnosc",//38
"Pierwsza Pomoc",//39
"Pioro Orla",//40
"Tajemnica Komandosa",//41
"Buty ReeBok'a",//42
"Czlowiek Widmo",//43
"Dezintegracja",//44
"Bezlik Ammo",//45
"Fart Strzelca",//46
"Sekret Rusher'a",//47
"Reduktor"
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 48 && random(3) == 1)
damage = float(health);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 48)
give_item(id, "weapon_m3");
Użytkownik Maniek974 edytował ten post 08.03.2012 18:01
Napisano 08.03.2012 18:13
Napisano 08.03.2012 21:50
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych