Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Klasa] Kanonier

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rozgarniety

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 20.02.2012 19:35

Witam.

To mój pierwszy post na tym forum , jak i również pierwsza klasa do Call of Duty Mod. Chciałbym wiedzieć czy dobrze napisałem tą klasę.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kanonier"
new const opis[] = "Dostaje Galil i ma 1/2 szansy na dostanie darmowego HE"
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 5;
new const regeneracja = 15;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Rozgarniety")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, regeneracja);

}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(random_num(1, 2)){
give_item (id, "weapon_hegrenade")
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 NexusLaMeR

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:73
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 20.02.2012 20:05

Dodałem klamrę i jeden warunek nie działa ponieważ nie dodałeś nic co by ten warunek formułowało a mianowicie: new const regeneracja = 15;


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kanonier"
new const opis[] = "Dostaje Galil i ma 1/2 szansy na dostanie darmowego HE"
new const bronie = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Rozgarniety")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(random_num(1, 2)){
give_item (id, "weapon_hegrenade")
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


#3 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.02.2012 20:08

Dodałem klamrę i jeden warunek nie działa ponieważ nie dodałeś nic co by ten warunek formułowało a mianowicie: new const regeneracja = 15;


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
new ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kanonier"
new const opis[] = "Dostaje Galil i ma 1/2 szansy na dostanie darmowego HE"
new const bronie = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Rozgarniety")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
if(random_num(1, 2)){
give_item (id, "weapon_hegrenade")
}
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

on ma nową statystykę :facepalm: i inny codmod.inc

co do klasy to wiesz, że tylko przy wyborze klasy masz tę szansę na otrzymanie HE (może to było zamierzone, więc nie besztam).
jak chcesz 1/2 szansy co rundę to użyj Ham_Spawn.
  • +
  • -
  • 0

#4 Rozgarniety

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Żyrardów
Offline

Napisano 20.02.2012 20:40

Dziękuję , naprawdę nie wiedziałem.
Ale dzięki temu co mi napisałeś , to wiem co mi się jeszcze przyda :)
Czyli podsumowując osiągnąłem nie to co chciałem , lecz nową funkcję przeze mnie poznaną , która jeszcze kiedyś mi się może przydać :)
Użyję Ham_Spawn i napisze wam jak mi wyszło.

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kanonier"
new const opis[] = "Dostaje Galil i ma 1/2 szansy na dostanie darmowego HE"
new const bronie = 1<<CSW_GALIL;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 5;
new const regeneracja = 15;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Rozgarniety")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, regeneracja);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Spawn(id)
{

if(random_num(1,2))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
return HAM_IGNORED;
}


Czy teraz jest dobrze ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych