Prosty tutek pokazujący jak zrobić menu na flagę. Lecim z koksem, poniżej znajduje się proste menu do którego każdy ma dostęp
public Menu(id) { new menu = menu_create("Menu:", "Menu_handler"); menu_additem(menu, "Opcja \r1");//1 menu_additem(menu, "Opcja \r2");//2 menu_additem(menu, "Opcja \r3");//3 menu_additem(menu, "Opcja \r4");//4 menu_display(id, menu); } public Menu_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { //Kod dla Opcji nr1 } case 1: { //Kod dla Opcji nr2 } case 2: { //Kod dla Opcji nr3 } case 3: { //Kod dla Opcji nr4 } } return PLUGIN_CONTINUE; }
A tutaj menu na flagę T, czyli jeżeli ktoś nie posiada flagi T menu mu się nie wyświetli.
public Menu(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("Menu:", "Menu_handler"); menu_additem(menu, "Opcja \r1");//1 menu_additem(menu, "Opcja \r2");//2 menu_additem(menu, "Opcja \r3");//3 menu_additem(menu, "Opcja \r4");//4 menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public Menu_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { //Kod dla Opcji nr1 } case 1: { //Kod dla Opcji nr2 } case 2: { //Kod dla Opcji nr3 } case 3: { //Kod dla Opcji nr4 } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Jak widać w Menu(id) dodałem tylko:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow") return PLUGIN_HANDLED; }
Oraz return PLUGIN_HANDLED; pod menu_display
Ot cała filozofia teraz dostęp do menu mają tylko osoby z flagą T (ADMIN_LEVEL_H) możemy sobie oczywiście zmienić na dowolną. Nie trzeba chyba tłumaczyć co od czego jest.
Użytkownik sharkowy edytował ten post 05.01.2021 16:26