Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prośba o przeróbkę klasy - 2 błędy w komplikacji (kod sma)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.02.2012 14:19

Witajcie drodzy forumowicze , postanowiłem zrobić klasę 1/5 na oślepienie wroga . Zacząłem przerabiać perk "Tajemnica Wojskowa" ale wyskakują mi 2 błędy przy komplikacji . Mógłby ktoś pomóc tak aby dobrze mi to zadziałało ?!


Z góry dziękuję , a na dolę zapodaję mój kod .sma .

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Dezerter";
new const opis[] = "1/5 szansy na oslepienie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
new g_msg_screenfade;
new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 5)


return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}

  • +
  • -
  • 0
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^

#2 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.02.2012 14:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody > Call of Duty Mod > Prośby o Klase/Perk
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#3 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 418
Wszechobecny

  • Postów:691
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 19.02.2012 14:33

dodaj ")" za "if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 5)"
całość powinna wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Dezerter";
new const opis[] = "1/5 szansy na oslepienie wroga";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 20;
new g_msg_screenfade;
new bool: ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[idattacker] && random_num(1, 5))
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#4 TakiJedenPan

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.02.2012 14:42

Okey Dziękuję , skomplikowało się :) Leci +
  • +
  • -
  • 0
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^

#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 19.02.2012 17:23

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych