Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o edycję klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 KaKeR

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 19.02.2012 12:29

Witam niżej podaje wam sma Mordercy. Mógł by ktoś edytować te sma tak aby klasa miała tylko nóż i możliwość kladzenia paki.? Chcę aby nie miał możliwości również dostawać broni z itemów. Za pomoc leci plus.

sma:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Morderca (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza.(PPM) Jest prawie niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Morderca (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Yellgren

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Karczew
Offline

Napisano 19.02.2012 12:33

Daj cały opis zrobię ci od nowa klasę :)

#3 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.02.2012 14:49

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Morderca (Premium)";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza.(PPM) Jest prawie niewidzialny.";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Morderca (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}
  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#4 Yellgren

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Karczew
Offline

Napisano 19.02.2012 14:54

Wiesz co to jest opis??? Nie kodowanie tylko opis !

#5 KaKeR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 19.02.2012 15:42

azwa: Morderca (Premium)
opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).Jest prawie niewidzialny.
Zycie 100
kondycja 100
inta 0
wytrzymałośc 0
widocznosc: 20
flaga ADMIN_LEVEL_H
Awansuje na 50 leveli Z Nozownika (Premium)
Proszę o zrobieni tak aby po otrzymaniu itemu działającego na widocznosć i wyrzuceniu jego nie stawał się widzialny.
  • +
  • -
  • 0

#6 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.02.2012 15:59

Wiesz co to jest opis??? Nie kodowanie tylko opis !


yyy... o co ci chodzi ja mu tylko przerobiłem klasę

zastosowałem się do tego:

Mógł by ktoś edytować te sma tak aby klasa miała tylko nóż i możliwość kladzenia paki.? Chcę aby nie miał możliwości również dostawać broni z itemów


i mu zrobiłem klasę tak jak chciał 3 post od dołu :facepalm:
  • +
  • -
  • 1

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#7 Yellgren

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Karczew
Offline

Napisano 19.02.2012 19:12

Do edycji:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[]   = "Morderca (Premium)";
new const opis[]    = "Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).Jest prawie niewidzialny. ";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Morderca (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
     ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Download:
http://www.speedysha...rcaPremium.amxx

#8 KaKeR

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 19.02.2012 22:58

Proszę napisać na nowo klasę albo dodać do niej awans po którym morderca będzie dopiero dostępny po 50 lvl avansując z Nozownika (Premium) gotowa komenda: cod_register_advance(cod_get_classid("Nozownik (Premium)"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych