Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z komplikacją


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 daw-k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.02.2012 01:01

Mam taki błąd podczas komplikacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_tropiciel4.sma(37) : error 021: symbol already defined: "cod_class_disabled"

1 Error.
Could not locate output file codclass_tropiciel4.amxx (compile failed).

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Tropiciel(Premium)";
new const opis[] = "Mniejsza grawitacja, oraz nie widzialnosc na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
public client_PreThink(id)
{
                if(!ma_klase[id])
                                return;

                if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)

                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
                else
                                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:00





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych