Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.02.2012 21:23
Siemano, mógłby mi ktoś przerobić menu interpu od MisieQ, tak aby nie było tej kary ani opcji wyjdz? Chodzi o to zeby bylo po prostu menu z wyborem i tyle...
#2
Napisano 19.02.2012 14:42
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <ColorChat> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new const gNazwaPluginu[] = "Interp Menu"; new const gWersjaPluginu[] = "0.5"; new const gAutorPluginu[] = "MisieQ"; #define ADMIN_UPRAWNIENIA ADMIN_BAN #define MAX_PLAYERS 32 #define SetUserReversed(%1) g_bMigraineux |= 1<<(%1 & 31) #define ClearUserReversed(%1) g_bMigraineux &= ~( 1<<(%1 & 31) ) #define HasUserMigraine(%1) g_bMigraineux & 1<<(%1 & 31) new bool:wybral_interp[33]; new bool:dostal_kare[33]; new const interp[][] = { "^x03 wybral interp^x04 0.01", "^x03 wybral interp^x04 0.02", "^x03 wybral interp^x04 0.03", "^x03 wybiera interp..." } new Map[32], Name[32]; new g_bMigraineux public plugin_init() { register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1); register_concmd("amx_interp", "ustaw", ADMIN_UPRAWNIENIA, "<Nazwa Gracza>"); get_mapname(Map,sizeof Map - 1); } public client_authorized(id) { wybral_interp[id] = false dostal_kare[id] = false ClearUserReversed(id) } public client_disconnect(id) { wybral_interp[id] = false dostal_kare[id] = false ClearUserReversed(id) } public fwSpawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED; if(!wybral_interp[id]) { menu_interpu(id); } return HAM_IGNORED; } public menu_interpu(id) { new menu = menu_create("\wWybor \yInterpu:", "menu_interpu_1"); menu_additem(menu, "\w0.01", "0", 0); menu_addblank(menu,0) menu_additem(menu, "\y0.02", "1", 0); menu_addblank(menu,0) menu_additem(menu, "\r0.03", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id,menu,0); return PLUGIN_CONTINUE; } public menu_interpu_1(id, menu, item) { new data[6], iName[64], acces, callback; menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,sizeof data - 1, iName, sizeof iName - 1, callback); get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 0: { client_cmd(id,"ex_interp 0.01") wybral_interp[id] = true; informacja(id, 0); menu_destroy(menu); } case 1: { client_cmd(id,"ex_interp 0.02") wybral_interp[id] = true; informacja(id, 1); menu_destroy(menu); } case 2: { client_cmd(id,"ex_interp 0.03") wybral_interp[id] = true; informacja(id, 2); menu_destroy(menu); } } return PLUGIN_HANDLED; } public informacja(id,itp) { get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1); ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Gracz^x04 %s %s",Map, Name, interp[itp]); } public ustaw(id,level,cid) { if (!cmd_access(id, level, cid, 2)) return PLUGIN_HANDLED; read_argv(1, Name, sizeof Name - 1); new player = cmd_target(id, Name, 0); if (!player) { console_print(id, "Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany!", Name); return PLUGIN_HANDLED; } else { ColorChat(0, GREEN, "[^x03 %s^x04 ]^x03 Admin wymusil ponowny wybor interpu dla gracza^x04 %s", Map, Name); wybral_interp[player] = false } return PLUGIN_CONTINUE; }
Wyjścia z menu nie da się raczej usunąć zrobiłem tak aby nie było kary. I jeżeli nie wybierze się interpu to on się sam ustawi.
#3
Napisano 19.02.2012 15:02
Da się usunąć wyjście z menu, należy zastosować starą wersję menu, tutaj info : http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/ Wtedy tylko 3 case w funkcji, a po nich return PLUGIN_HANDLED i klawisze 4-0 są nieaktywne, a 1-3 zmienia interp + wyłącza menu, elo ;]
Aczkolwiek i to można ominąć. Gdy jest to menu wystarczy wpisać np.. jakąś komendę, aby wywołała inne menu, wtedy stare znika. Ale jak zaproponował user wyżej, można zrobić zmienną, która się aktywuje po wybraniu interpu, a w domyśle ma 'false' i gdy nie zmieni się to wymusza co kilkanaście sekund 0.01
Aczkolwiek i to można ominąć. Gdy jest to menu wystarczy wpisać np.. jakąś komendę, aby wywołała inne menu, wtedy stare znika. Ale jak zaproponował user wyżej, można zrobić zmienną, która się aktywuje po wybraniu interpu, a w domyśle ma 'false' i gdy nie zmieni się to wymusza co kilkanaście sekund 0.01
Użytkownik ogieR- edytował ten post 19.02.2012 15:06
Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
#4
Napisano 19.02.2012 19:49
Ok dzięki lecą plusy!
#5
Napisano 19.02.2012 22:41
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych