Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Edycja klasy

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Levy

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Ktoś
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.02.2012 14:24

Mam problem z przerobieniem klasy, chciałbym żeby była premium.
Chodzi o zwinnego żołnierza, probowałem na własną rękę, ale nie działa.
Przy kompilacja wyświetlają się poniższe logi.:

codclass_zwinnyzolnierz.sma(46) : error 021: symbol already defined: "set_pev"
codclass_zwinnyzolnierz.sma(47) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
codclass_zwinnyzolnierz.sma(48) : error 010: invalid function or declaration
codclass_zwinnyzolnierz.sma(54) : error 088: number of arguments does not match definition
codclass_zwinnyzolnierz.sma(80) : error 025: function heading differs from prototype
codclass_zwinnyzolnierz.sma(102) : error 088: number of arguments does not match definition
5 Errors.
Could not locate output file codclass_zwinnyzolnierz.amxx (compile failed).

Kod do edycji:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new bool:moze_skoczyc[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const nazwa[] = "Zwinny Zolnierz";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, zmniejszona grawitacje oraz ubranie wroga";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 37;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[ZwinnyZolnierz] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_pev(id, pev_gravity, 1.0);
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

if(ma_klase[id])
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
}
}


Jak mam zrobić aby klasa była premium przykładowo na tą flage "h"?

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 18.02.2012 14:37

podmien:

if(ma_klase[id])
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
}
}


na:

if(ma_klase[id])
{
ZmienUbranie(id, 0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.8);
}

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 Levy

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Ktoś
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.02.2012 14:44

Tym razem pojawiły się owe logi:

]codclass_zwinnyzolnierz.sma(38) : error 021: symbol already defined: "set_pev"
codclass_zwinnyzolnierz.sma(39) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
codclass_zwinnyzolnierz.sma(40) : error 010: invalid function or declaration
codclass_zwinnyzolnierz.sma(45) : error 088: number of arguments does not match definition
codclass_zwinnyzolnierz.sma(69) : error 025: function heading differs from prototype
codclass_zwinnyzolnierz.sma(90) : error 088: number of arguments does not match definition
codclass_zwinnyzolnierz.sma(92) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
6 Errors.
Could not locate output file codclass_zwinnyzolnierz.amxx (compile failed).

#4 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 18.02.2012 14:54

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting AMXXTutorialeModyfikacje pluginów
do
Scripting AMXXPluginy


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych