Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Grawitacja nie dziala

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 daw-k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:39
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 13:19

Mam taki problem, iż na klasie ninje grawitacja działa tylko przez jedną rundę.A oto sma klasy:
[/color]/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Ninja(Premium)";
new const opis[] = "1/3 z kosy,obnizona grawitacja niewidzialny na nozu ";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
new const autor[] = "Radim - www.Valkiria.com.pl"
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
  ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy!", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Klasa %s stworzona przez radim'a", nazwa, autor)
set_user_gravity(id, 0.3)
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, 0.3)
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && !random(5))
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
{
  set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
  return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/[color=#880000]




[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 07.12.2012 22:07






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych