Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa premium Worm


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 damix356

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:dako
  • Lokalizacja:ce
Offline

Napisano 17.02.2012 18:07

Witam. Zrobł by mi ktoś klase ninja bardzo mi na niej zalezy
Klasa:

Nazwa:Ninja (Klasa Premium)
Broń:Deagle Scout
Umiejentnosci: 1/1 z scouta

Z góry dziękuję

#2 ZarzadCSB

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:207
  • GG:
  • Imię:Watashi
  • Lokalizacja:reklama
Offline

Napisano 17.02.2012 18:12


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

	   

new const nazwa[]   = "Ninja (Klasa Premium)";

new const opis[]    = "1/1 z scouta";

new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);

new const zdrowie   = 0;

new const kondycja  = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "autchor");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

  

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)

{

ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )

  return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 0
Zarząd Cs-Baraki.pl Zapraszam serdecznie
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl

#3 damix356

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -8
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:dako
  • Lokalizacja:ce
Offline

Napisano 17.02.2012 18:17

niema 1/1 z scouta

#4 ZarzadCSB

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:207
  • GG:
  • Imię:Watashi
  • Lokalizacja:reklama
Offline

Napisano 17.02.2012 18:22

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja (Klasa Premium)";
new const opis[] = "1/1 z scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "autchor");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) == CSW_SCOUT && random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}

(27.09.2012 06:32):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 27.09.2012 06:32
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 0
Zarząd Cs-Baraki.pl Zapraszam serdecznie
Zarzad:
Washi * Agata * Kysy * oPALEJRO * MarWit
Zapraszamy na www.Cs-Baraki.pl

#5 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.02.2012 02:17

Tu masz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "1/1 ze scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 10:16


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "1/1 ze scouta";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#7 Strefka

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.08.2012 12:00

Proszę o przerobienie tego na *.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 Crash!.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:81
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:okolice Działdowa
Offline

Napisano 24.08.2012 12:13

łap.
U góry plik .sma
na dole "pobierz plugin" to plik .amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych