Witam.
Poszukuję (potrzebuję) pluginu, który po wejściu graczy na serwer i wpisaniu przez administratora komendy amx_draw_teams gracze zostaną losowo przyporządkowani do teamów (nawet, jak są juz w teamach) i zostanie uruchomiony restart serwera.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Losowanie graczy do teamów + restart po komendzie amx_draw_t
Temat rozp.
Gerro
, 19.02.2009 20:59
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.02.2009 20:59
#2
Napisano 21.02.2009 01:38
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("rand+res","0.1","grankee") register_clcmd("amx_draw_teams","losuj",ADMIN_CVAR," - miesza drużyny i daje restart.") } public losuj(id,level,cid) { if(!cmd_access(id,level,cid,1)) return 1 server_cmd("amx_randomizeteams;sv_restart 3") return 1 }
#3
Napisano 21.02.2009 09:53
server_cmd("amx_randomizeteams;sv_restart 3")
Amxx standardowo nie ma komendy amx_randomizeteams. Jest ona dostępna w pluginie amx_match_deluxe. Tak więc musisz sobie doinstalować ten plugin.
#4
Napisano 21.02.2009 10:33
hmm wizu, byłem przekonany, że jest w standardzie...
[ Dodano: 21-02-2009, 10:39 ]
nie sprawdzałem, ale powinno śmiagać
[ Dodano: 21-02-2009, 10:39 ]
nie sprawdzałem, ale powinno śmiagać
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("rand+res","0.1","grankee") register_clcmd("amx_draw_teams","losuj",ADMIN_CVAR," - miesza drużyny i daje restart.") } public losuj(id,level,cid) { // Declare variables new num new players[32] new playersT_pos new playersCT_pos new playersT[32] new playersCT[32] new random_team new difference new player if (!cmd_access(id,level,cid,1)) { return PLUGIN_HANDLED } // Set the arrays get_players(players, num) for(new i = 0; i < num; i++) { player = players[i] if(is_user_connected(player) && (cs_get_user_team(player) != CS_TEAM_SPECTATOR )) { random_team = random_num(1,2) if(random_team == 1) { playersT[playersT_pos++] = player } else { playersCT[playersCT_pos++] = player } } } difference = abs(playersCT_pos - playersT_pos) if(difference > 1) { if(playersCT_pos > playersT_pos) { for(new i = playersCT_pos; (i >= 0) && (playersCT_pos > playersT_pos); i--) { playersT[playersT_pos++] = playersCT[--playersCT_pos] } } else { for(new i = playersT_pos; (i >= 0) && (playersT_pos > playersCT_pos); i--) { playersCT[playersCT_pos++] = playersT[--playersT_pos] } } } // Set T team for(new i = 0; i < playersT_pos; i++) { cs_set_user_team(playersT[i], CS_TEAM_T) } // Set CT team for(new i = 0; i < playersCT_pos; i++) { cs_set_user_team(playersCT[i], CS_TEAM_CT) } server_cmd("sv_restart 2") return PLUGIN_CONTINUE }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych