Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

[ROZWIĄZANE] Wyłączenie Spowalniania

BattleField2 battlefield2

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 16.02.2012 12:59

Siemanko, jak nazwa tematu mówi chciałbym sie pozbyć spowalniania jeżeli ranimi kogos lub ktos nas, gdzie wyczytalem zeto od odznaki z pistoletu ale nie jestem pewnien, macie jakies pomysly jak to usunąć?
Proszę o pomoc będę wdzieczny, pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.02.2012 13:52

Pokaż plugins.ini nie wiem co masz wgrane tam na serwerze, nie jestem jasnowidzem ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 16.02.2012 14:02

chodzi mi o bf2 mod :P tam jest ta opcja , teraz wlasnie sie podszkoliłem, że to od odznaki pistoletu, ale nigdzie nie ma poradnika jak ją edytować;/
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#4 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 08:21

Plik csx.inl funkcja client_damage
  • +
  • -
  • 0

#5 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 17.02.2012 17:02

na znalazlem ale nie bardzo rozumiem jak edytować, najbardziej zależy mi na wyeliminowaniu tego spowalniania jezeli ktos trafi Ciebie lub Ty kogoś,
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#6 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.02.2012 19:58

Usuń lub zakomentuj linię:
set_speed(attacker);

Jeżeli ogólnie chcesz usunąć moc z pistoletu to usuń lub zakomentuj:

new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 18.02.2012 00:15

Biorę sie za sprawdzanie.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#8 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 18.02.2012 03:37

sory ze dubluje nie moglem edytowac posta
zakomentonałem
set_speed(attacker);
i działa prawidłowo daje plusika :P
a bug z cichym chodzeniem na odznace expert sms pomoże ktos? mialem juz skompilwoane ale sma zaginelo;/ Znalazlem tu na forum to keidys ale nie moge odnaleść tego ponownie, szukalem godzine;/

Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 03:38

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#9 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 09:50

W bf2rank.sma w plugin_init dopisz na dole:

register_forward(FM_PlayerPreThink, "Bug_Ciche_Chodzenie")[

Następnie na dole pliku dopisz to:

public Bug_Ciche_Chodzenie(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}

  • +
  • -
  • 1

#10 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 18.02.2012 13:02

działa bez zarzutów kolejny plusik dla Ciebie dziekuje za pomoc, mysle ze mój problem w tym temacie został rozwiązany.
Jezeli jest ktos chetny to zapraszam http://amxx.pl/topic...rash-bez-logow/

Myslę, że można zamknąć . Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#11 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 18.02.2012 14:59

Znowu nie moge edytowac postu
Jednak dalej dziala to zamrażanie , np strzelam z m4 czy ak czy awp to robi mi sie czerwony ekran i zwalnia tępo chodu;/

Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 15:12

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#12 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 15:18

A skompilowałeś ponownie ?
  • +
  • -
  • 0

#13 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 18.02.2012 15:38

oczywiscie, usunalem takze
new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker);
}
}

Użytkownik dziobax edytował ten post 18.02.2012 16:02

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#14 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 17:17

podejrzewam ze skompilowales zle pliki inl
  • +
  • -
  • 0

#15 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 18.02.2012 18:10

w compilerze mam w folderze includes w nim folder bf2 wszystkie inl od bf2, medale i inne niewazne najbardziej zalezy mi aby nie bylo tego spowalniania jezeli kogos trafimi lub ktos nas
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#16 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.02.2012 18:16

Z pliku badgepowers.inl z funkcji set_speed usuń lub zakomentuj:
if ( g_imobile[id] )
{
speed = 100.0;
}

  • +
  • -
  • 0

#17 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 19.02.2012 20:24

po usunieciu albo zakomentowaniu tego nie dalo sie przekompilowac errory były :( ustawilem
speed = 100.0;
na
speed = 320.0;

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#18 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.02.2012 09:53

new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
/* g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker); */
}
}


sprawdź ;)
  • +
  • -
  • 0

#19 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.02.2012 10:09

@Up zobacz:

oczywiscie, usunalem takze

new pistollevel = g_PlayerBadges[victim][BADGE_PISTOL];

if ( pistollevel > 0 )
{
if ( random_num(1, (9-pistollevel)) == 1 )
{
g_imobile[attacker] = true;
set_speed(attacker);
screen_flash(attacker, 255, 0, 0, 100); //Red screen flash
player_glow(attacker, 255, 0, 0); //Make the player glow red too

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenShake, _, attacker);
write_short(10<<12);
write_short(2<<12);
write_short(5<<12);
message_end();

set_task(1.0, "remove_imobile", attacker);
}
}


  • +
  • -
  • 0

#20 dziobax

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 24.02.2012 02:42

po usunieciu albo zakomentowaniu tego nie dalo sie przekompilowac errory były :( ustawilem

speed = 100.0;
na
speed = 320.0;

To mi zadziałało :)
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2, battlefield2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych