Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Usuwanie obiektów po śmierci

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.02.2012 15:15

Cześć ;]

Mam pytanko, zaużmy że używam replik z klasy replikant i chciałbym
aby zniknęły 5 sek. po śmierci gracza i użyłem czegoś takiego

public DeathMsg() // wywolany w plugin_init
{
new vid = read_data(2);
set_task(5.0, "Usun", vid);
}

public Usun(vid)
{
new ent = -1
while((ent = find_ent_by_class(ent, "Kukla")))
{
if(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2) == vid)
remove_entity(ent);
}
}


Lecz nie działa -,-

Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 15.02.2012 15:16

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych