i żeby nie było przez kogo klasa została stworzona
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "PRoMEN"new const nazwa[] = "Kameleon [Premium]";
new const opis[] = "z Famasem jest ubrany na Ct a z galil na Terro, ma 200 pancerza";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 95;
new const kondycja = 2;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez PRoMEN ", nazwa);
ma_klase[id] = true;
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_FAMAS)
{
cs_set_user_model(id, "sas");
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_GALIL)
{
cs_set_user_model(id, "arctic");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Proszę o pomoc
Użytkownik Name166 edytował ten post 15.02.2012 14:06